Monografia jest poświęcona wyróznioniu miejsca i roli rachunku kosztów klienta w modelowaniu wartości przedsiębiorstwa. Dostarcza Czytelnikowi wiedzę o tym: jak interpretować wartość przedsiębiorstwa, jaka jest rola klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa, jak ważne z punktu widzenia wyników przedsiębiorstwa są relacje z klientami, jakie są miary i uwarunkowania przeprowadzania wyceny wartości klientów, jaka jest rola rachunku kosztów klienta w przedsiębiorstwie, w jaki sposób rachunek kosztów klienta może wspierać kreowanie wartości przedsiębiorstwa.
Niewątpliwą zaletą książki jest jej interdyscyplinarność - łączy ze sobą elementy rachunkowości, finansów i marketingu. Zaprezentowano w niej nowoczesną koncepcję zastosowania rachunku kosztów klienta w procesie kreowania wartości przedsiębiorstwa.
Publikacja adresowana jest do: kadry kierowniczej i menedżerów rozmaitych szczebli zarządzania, specjalistów ds. Controllingu, a także analityków finansowych, pracowników działów finansowo-księgowych, słuchaczy studiów podyplomowych, studentów kierunków ekonomicznych.
Tytuł Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości.. Autor Maria Kubacka Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788381027601 ISBN 9788381027601 Kategoria Literatura, Ekonomia liczba stron 152 Format 258x238 mm Rok wydania 2024