Menu
Zamknij

Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa

Książki o biznesie i ekonomii

Opis

Monografia jest poświęcona wyróznioniu miejsca i roli rachunku kosztów klienta w modelowaniu wartości przedsiębiorstwa. Dostarcza Czytelnikowi wiedzę o tym: jak interpretować wartość przedsiębiorstwa, jaka jest rola klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa, jak ważne z punktu widzenia wyników przedsiębiorstwa są relacje z klientami, jakie są miary i uwarunkowania przeprowadzania wyceny wartości klientów, jaka jest rola rachunku kosztów klienta w przedsiębiorstwie, w jaki sposób rachunek kosztów klienta może wspierać kreowanie wartości przedsiębiorstwa.

Niewątpliwą zaletą książki jest jej interdyscyplinarność - łączy ze sobą elementy rachunkowości, finansów i marketingu. Zaprezentowano w niej nowoczesną koncepcję zastosowania rachunku kosztów klienta w procesie kreowania wartości przedsiębiorstwa.

Publikacja adresowana jest do: kadry kierowniczej i menedżerów rozmaitych szczebli zarządzania, specjalistów ds. Controllingu, a także analityków finansowych, pracowników działów finansowo-księgowych, słuchaczy studiów podyplomowych, studentów kierunków ekonomicznych.

Tytuł Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości.. Autor Maria Kubacka Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788381027601 ISBN 9788381027601 Kategoria Literatura, Ekonomia liczba stron 152 Format 258x238 mm Rok wydania 2024

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Książki o biznesie i ekonomii, Pomoc inwestycyjna dla przedsiębiorców w Unii Europejskiej (opr. miękka)
od 26 50

1 oferta

Pomoc inwestycyjna dla przedsiębiorców w Unii Europejskiej (opr. miękka)

  • ISBN 9788375562309 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Paulina Kubera 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 160 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Sprawozdawczy rachunek kosztów w systemie informacyjnym przedsiębiorstwa
od 58

1 oferta

Sprawozdawczy rachunek kosztów w systemie informacyjnym przedsiębiorstwa

  • ISBN 9788381028035 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 242 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Odpowiedzialność społeczna i przeciwdziałanie korupcji w zarządzaniu organizacją (opr. miękka)
od 39 99

1 oferta

Odpowiedzialność społeczna i przeciwdziałanie korupcji w zarządzaniu organizacją (opr. miękka)

  • ISBN 9788375561739 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Kowalczyk Jerzy 
  • Wydawnictwo CEDEWU 
  • Ilość stron 180 
  • Rok wydania 2009 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, struktura kapitału przedsiębiorstw w polsce (opr. miękka)
od 69 90

1 oferta

struktura kapitału przedsiębiorstw w polsce (opr. miękka)

  • ISBN 9788381025195 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jacek Jaworski, Leszek Czerwonka 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 292 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Umiędzynarodowienie klastrów gospodarczych (opr. miękka)
od 25 50

3 oferty

Umiędzynarodowienie klastrów gospodarczych (opr. miękka)

  • ISBN 9788375564860 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Marcin Ślepko 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 246 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.