Menu
Zamknij

Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk (opr. miękka)

Książki o biznesie i ekonomii

Opis

Nietuzinkowy przewodnik po korzystnych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od klasycznie pojmowanej reklamy przez popularne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor pokazuje szereg narzędzi koniecznych w budowaniu producenta osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce. Książka stanowi bogaty przegląd narzędzi marketingowych, z naciskiem na te mniej inwazyjne i długookresowe: content marketing, storytelling i public relations. Zasobność przykładów czyni z niej praktyczny przewodnik, wart polecenia osobom szczególnie zainteresowanym budowaniem producenta osobistej bądź marketingiem terytorialnym – tym dwóm obszarom, z racji praktyki zawodowej, autor poświęca najwięcej uwagi. Jacek Szlak redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie Mówi się, że budowa marki to długi, nudny, żmudny i kosztowny cykl. Dzięki książce „Promocja marki. Poradnik korzystnych praktyk" tę drogę można skrócić. To kompendium wiedzy, którą drogę wybrać tworząc własną firmę i jakich błędów unikać. Maciej Łaski Dyrektor Departamentu Promocji i Współpracy Zagranicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego
Tytuł Promocja marki. Poradnik korzystnych praktyk Autor Robert Stępowski Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Słowa i Myśli ISBN 978-83-63566-61-6 Rok wydania 2014 ilość stron 204 Format mobi, epub Spis treści

I. Wstęp – trochę o brandingu

Marketing to promocja?
Czym jest branding?
W świecie strategii
Wyróżnij swoją markę
Zacznij od szefa

II. Marka, czyli…?

klienci doceniają „ludzką twarz" producenta
Które firmy lubimy najbardziej i jakim markom ufamy?
Jakie marki najchętniej polecają konsumenci
Lojalność klienta
Logo miasta i regionu

III. Media się zmieniają

Prasa
Telewizja
Magia radia
Internet
Social media
Mobile marketing
Internet rzeczy

IV. Content marketing, czyli treść jest najważniejsza

Treść to nie reklama
AAAZlecę pisanie tekstów za 1 zł, czyli liczba nie jakość
Dlaczego marketing treści jest tak ważny w Internecie?
Treść to nie tylko teksty
Instagram i Pinterest
Opowiadaj atrakcyjne historie
Sam opowiadaj o swojej marce
NGO-sy z historiami

V. Mniej o nich mówimy, lecz ciągle nam towarzyszą

Outdoor
Wyjdź poza media
„Dodatki obowiązkowe" – materiały BTL
Sponsoring sportowy
Product placement i city placement
Kultura to pikniki i festyny
Marketing terytorialny
Marketing szeptany

VI. Public relations

Jak zaistnieć w mediach
E-PR, czyli public relations w Internecie

VII. Firma osobista

Sześć pytań, na które musisz sobie odpowiedzieć
Nie tylko frazes
Schematy i łamanie konwencji
Czas zmian
Śladami internauty
Dla kogo jest personal branding?
Stwórz się sam
Czego nie uczy szkoła?
Zanim zostaniesz „celebrytą"
Zatem posiadać czy być?
Zaszufladkowanie – największe zagrożenie w personal brandingu
Personal branding. Lektura dodatkowa
Polska to nie USA
Blogowanie w pigułce
O czym pisać,posiadać czytelników?
Jak niejednokrotnie pisać?
Publikuj, ludzie Ci uwierzą
Autokreacja
YouTube
Twoja telewizja
Hejterzymają twarz
Pisanie książek a marka osobista
Wyglądaj jak profesjonalista
firma osobista a firma marki

ROZMOWY Z BLOGERAMI O PERSONAL BRANDINGU

Tomasz Tomczyk
Jacek Gadzinowski
Maciej Budzich
Andrzej Tucholski
Przemysław Pająk
Krzysztof Lis

VIII. Na koniec słów kilka

Nic nie trwa wiecznie
wydajność: intuicja czy badania
Na koniec o wydatkach

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Książki o biznesie i ekonomii, 15,5 kilometra do granicy (opr. broszurowa)
od 27 17

1 oferta

15,5 kilometra do granicy (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788363566944 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Dariusz Kobus 
  • Wydawnictwo Słowa i Myśli 
  • Ilość stron 180 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Opowieści w marketingu (opr. miękka)
od 30

1 oferta

Opowieści w marketingu (opr. miękka)

  • ISBN 9788363566487 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jacek Szlak 
  • Wydawnictwo Słowa i Myśli 
  • Ilość stron 206 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.