Menu
Zamknij

Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu (opr. broszurowa)

Książki o biznesie i ekonomii

Opis

Jak to możliwe, iż film Skazani na Shawshank nie osiągnął sukcesu w momencie premiery, lecz z czasem zarobił 100 milionów dolarów i stał się obrazem kultowym? Jak to realne, że książka 48 praw władzy nie trafia na listy bestsellerów od ponad dekady, a mimo to jej sprzedaż przekroczyła milion egzemplarzy? Jak to osiągalne, iż członkowie grupy Iron Maiden nadal są w stanie wypełniać stadiony fanami swojej twórczości, choć od 40 lat nie mogą liczyć na szerszą obecność w radiu czy telewizji? Jak stworzyć coś, co z czasem będzie zyskiwać na wartości? Przeważająca część nowości znika z rynku równie szybko, jak się na nim pojawia. Dotyczy to wszelkich branż, od książek począwszy, na narzędziach skończywszy. Jeśli już jakiś towar odnosi sukces, w głównej mierze jest gwiazdą jednego sezonu - po pięciu latach nikt o niej nie pamięta. Mimo to każdy potrafi wymienić książkę lub film, do którego wraca mimo upływu czasu. Co ciekawe, te ponadczasowe hity w momencie premiery nie cieszyły się dużą popularnością. Ich wartość raczej rosła stopniowo, z upływem lat. Każdy, kto chciałby dołączyć efekt swojej pracy do tego elitarnego grona, powinien zadać sobie pytanie: jakie mechanizmy rządzą tworzeniem takich dzieł? W tej książce nie odnajdziesz prostej recepty na krótki sukces. Dowiesz się natomiast, jak pracowały najwybitniejsze umysły naszych czasów stojące za powodzeniem największych bestsellerów ostatnich lat. Przekonasz się, że nie istnieje jedna metoda kreowania dzieł, które mogłyby zdobyć wiernych odbiorców na dekady. Istnieje za to wyjątkowo ważny sposób postrzegania relacji między dziełem a jego odbiorcą. Pomiędzy fazą projektowania czy kreowania a fazą marketingu nie może być wyraźnej granicy. Cel, któremu ma służyć artykuł, i wizja docelowych odbiorców towarzyszą myślom i działaniom autora od pierwszego dnia pracy nad dziełem. Innymi słowy, holistyczne traktowanie tego cyklu zwiększa szansę dzieła na przetrwanie próby czasu. I do takiego właśnie holistycznego podejścia zainspiruje Cię ta książka. Dzięki tej książce dowiesz się, jak: wytwarzać z myślą o trwałości dzieła - jak Rick Rubin, współautor sukcesu Adele, Jay-Z czy Red Hot Chili Peppers rygorystycznie kontrolować każdy ważny dla odbiorcy element dzieła - jak Tim Ferriss, autor uwielbianych od lat książek uchwycić nie tylko ducha swych czasów, ale także to, co ponadczasowe - jak Jerry Seinfeld, którego wyśmienity sitcom wszedł do współczesnego kanonu wykorzystać wsparcie zespołu i otrzymywane dane zwrotne na osiągalnie wczesnym etapie - jak Harper Lee, która zmieniła słaby rękopis w klasykę współczesnej literatury generować platformę wiernych i oddanych wielbicieli - jak Winston Churchill, Stefan Zweig czy Lady Gaga
  • Autorzy: Holiday Ryan
  • Ciężar: 0,295
  • ISBN: 9788328344112
  • Języki: polski
  • Kod wydawcy: 20367
  • objętość: 272
  • Oprawa: Miękka
  • PKWiU: 58.11.19.0
  • Podtytuł: O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu
  • Rok wydania: 2019
  • rodzaj publikacji: KS
  • Wydawca: Helion

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Książki o biznesie i ekonomii, Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych...
od 33 40

1 oferta

Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych...

  • ISBN 9788328904101 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie VII - Robert K. Wysocki (opr. twarda)
od 109 44

1 oferta

Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie VII - Robert K. Wysocki (opr. twarda)

  • ISBN 9788328333345 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Robert K. Wysocki 
  • Wydawnictwo One Press / Helion 
  • Ilość stron 776 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem (opr. broszurowa)
od 36 76

1 oferta

Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788328362079 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Melissa Perri 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 191 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Jak nie wciskać? czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu (opr. miękka)
od 25 33

2 oferty

Jak nie wciskać? czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu (opr. miękka)

  • ISBN 9788328383685 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Adrian Komsta, Arkadiusz Kocimski 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 144 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Gdy góra lodowa topnieje. wprowadzanie zmian w każdych okolicznościach (opr. miękka)
od 25 33

2 oferty

Gdy góra lodowa topnieje. wprowadzanie zmian w każdych okolicznościach (opr. miękka)

  • ISBN 9788328385801 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Kotter John, Rathgeber Holger, Mueller Peter 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 160 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, inteligencja finansowa. co kryją liczby. przewodnik menedżera (opr. twarda)
od 53 13

1 oferta

inteligencja finansowa. co kryją liczby. przewodnik menedżera (opr. twarda)

  • ISBN 9788328377318 
  • Oprawa twarda 
  • Autor John Case, Joe Knight, Karen Berman 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 360 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.