Menu
Zamknij

Podstawy zarządzania organizacjami (opr. miękka)

Książki o biznesie i ekonomii

Opis

świeże, zmienione i uaktualnione wydanie podręcznika, z którego skorzystały już ponad dwa miliony studentów przygotowujących się do kariery w biznesie.
Autor zachowując wszystkie zasadnicze treści kompleksowej publikacji, które w przeszłości zdecydowały o jej sukcesie, dodał mnóstwo nowych komponentów i uwzględnił aktualne prognozy dotyczące przyszłości działalności gospodarczej i zarządzania.
W nowym wydaniu nacisk pozostał położony na etykę, zarządzanie globalne i technikę informacyjną. Wśród kluczowych, uwydatniających się tematów poruszono kwestie nadzoru etycznego nad pracą współczesnych menedżerów. Z ogromną uwagą potraktowano tematy takie, jak zasady ładu korporacyjnego, etyczne przywództwo oraz właściwa rola kontroli finansowej marki. Kolejne wątki to globalny charakter zarządzania uwypuklony za pomocą aktualnych przykładów i analiz sytuacji oraz technika cyfrowa, wszechobecna w treści całego podręcznika.
Ogromną zaletą książki jest jej aktualność. Cytowane są w niej najnowsze wyniki badań z zakresu biznesu międzynarodowego, przedsiębiorczości, zarządzania strategicznego, podejmowania decyzji, projektowania organizacji, zmian organizacji, zachowania jednostek, przywództwa, pracy zespołowej, motywacji, nadzorowania, technik informatycznych, produktywności i zarządzania jakością.
Zaktualizowane zostały także wszystkie informacje i statystyki odnoszące się do niedużych przedsiębiorstw, dużego biznesu międzynarodowego, związków zawodowych, wynagrodzeń kadry kierowniczej, a także innych sfer biznesowych

Tytuł oryginału: Management
ISBN: 9788301194802
Kod paskowy: 9788301194802
Autorzy: Griffin Ricky W.
Tłumaczenie: Jankowiak Agata
Wydanie: 3
Rok wydania: 2017
Kod wydawcy: 20411
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 744
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 20.5x28.5cm
Głębokość (mm): 40
Waga: 1.845
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Książki o biznesie i ekonomii, Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej (opr. miękka)
od 91 50

2 oferty

Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej (opr. miękka)

  • ISBN 9788301198091 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Bartosz Szczechowicz 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 962 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Ekonometria Wybrane zagadnienia (opr. miękka)
od 51 22

2 oferty

Ekonometria Wybrane zagadnienia (opr. miękka)

  • ISBN 9788301152918 
  • Oprawa miękka 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 293 
  • Rok wydania 2007 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Menedżer Samuraj Intuicja Jako Klucz Do Sukcesu - Reinhard Lindner (opr. miękka)
od 65 48

1 oferta

Menedżer Samuraj Intuicja Jako Klucz Do Sukcesu - Reinhard Lindner (opr. miękka)

  • ISBN 9788301209483 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Lindner Reinhard 
  • Wydawnictwo PWN 
  • Ilość stron 272 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Powszechna historia prawa. wydanie rozszerzone - andrzej dziadzio (opr. miękka)
od 70 22

2 oferty

Powszechna historia prawa. wydanie rozszerzone - andrzej dziadzio (opr. miękka)

  • ISBN 9788301213466 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Andrzej Dziadzio 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 530 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, modele biznesu w internecie. teoria i studia przypadków polskich firm (opr. miękka)
od 59

1 oferta

modele biznesu w internecie. teoria i studia przypadków polskich firm (opr. miękka)

  • ISBN 9788301180225 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Tymoteusz Doligalski 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 200 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, kompetencje menedżerskie w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa (opr. miękka)
od 89

1 oferta

kompetencje menedżerskie w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa (opr. miękka)

  • ISBN 9788301188382 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Katarzyna Szczepańska-Woszczyna 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 274 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Scaling up. dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie? (opr. miękka)
od 93 95

1 oferta

Scaling up. dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie? (opr. miękka)

  • ISBN 9788301216764 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Verne Harnish 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 298 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Zarządzanie innowacjami i transferem technologii - Kazimierz Szatkowski (opr. miękka)
od 89

1 oferta

Zarządzanie innowacjami i transferem technologii - Kazimierz Szatkowski (opr. miękka)

  • ISBN 9788301185404 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Szatkowski Kazimierz 
  • Wydawnictwo WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN 
  • Ilość stron 334 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Nowa ekonomia. Systemy złożone i homo compositus - Aleksander Jakimowicz (opr. miękka)
od 49 28

2 oferty

Nowa ekonomia. Systemy złożone i homo compositus - Aleksander Jakimowicz (opr. miękka)

  • ISBN 9788301191894 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Aleksander Jakimowicz 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 260 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.