Menu
Zamknij

Od nędzy do pieniędzy (opr. miękka)

Książki o biznesie i ekonomii

Opis

Książka "Od nędzy do pieniędzy" jest autobiografią Tadeusza "Tada" Witkowicza. Opowiada fascynującą historię człowieka, który wywodząc się z biednej, wiejskiej, polskiej rodziny trafił na okładki najistotniej poczytnych amerykańskich czasopism. Dzięki niesamowitej sile charakteru i nieustępliwej walce z przeciwnościami losu, stworzył od podstaw i sprzedał 3 globalne startup’y.

W swej książce Tad dzieli się z Czytelnikami tajemnicami sukcesu, a także przemyśleniami.

Czego dowiesz się z tej książki?

  • jak wybrać doskonałą niszę? wybór korzystnej niszy jest w biznesie szczególnie ważny. Przekonaj się w jaki sposób zrobił Tad, dzięki temu każdy ze wykonanych startup’ów odniósł sukces.
  • jak wydajnie rywalizować z dużymi firmami? Czy nieduże producenta posiadają jakiekolwiek szanse na rynku? Dzięki taktykom opisanym w książce, marki założonej poprzez Tada bał się choćby CISCO.
  • jak efektywnie negocjować? Negocjacje to szczególnie stresująca część biznesu. Naucz się od doświadczonego stratega w jaki sposób do nich podejść.
  • jak produkować zwycięski zespół? Ostatni ze startup’ów Tada zatrudniał ok. 170 pracowników i po sprzedaży pełnił ważną rolę w firmie Intel. Poznaj sprawdzone sposoby na wybór współpracowników.
  • jak poprawnie wejść na giełdę? Do dzisiaj niewielu Polaków może się pochwalić wprowadzeniem swojej marki na Wall Street. Tad zrobił to dwa razy. W książce podpowiada m.in. Na co uważać i jak postępować by nie trafić do więzienia.
  • jak pozyskać prawidłowych inwestorów? Dowiesz się w jaki sposób pozyskać zewnętrzne finansowanie, a także co (i jak) opowiadać o swym projekcie żeby wzbudzić pożądanie wśród inwestorów.
  • jak poradzić sobie z kryzysem? Kryzys jest nieodzownym elementem życia zarówno osobistego, jak i zawodowego. Dowiesz się jak sobie z nim poradzić i jak obrócić go w sukces.
  • jak zacząć od zera i dorobić się majątku? Tad opisuje krok po kroku swoją ścieżkę od zera do dziewięciu zer na rachunku. Zainspiruj się i wyznacz swoją drogę do pieniędzy.

O AUTORZE

Tadeusz "Tad" Witkowicz to przedsiębiorca, który wywodzi się z biednej wsi na skraju Polski. Nie przeszkodziło mu to jednak w stworzeniu 3 globalnych startup’ów (Artel Communications, CrossComm Corporation, Adlex Inc.). Dwa z nich wprowadził na giełdę papierów wartościowych w Stanach Zjednoczonych – NASDAQ. Klientami jego firm były takie firmy jak IBM czy Morgan Stanley. Założone poprzez siebie startup’y z sukcesem sprzedał, stając się miliarderem. Obecnie zarządza funduszem Otago Capital i wykłada na uczelni ASBIRO. Można go także zobaczyć na gościnnych wykładach na innych uczelniach, np. Na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Książki o biznesie i ekonomii, Giełda kredyt kapitał (opr. broszurowa)
od 35 44

1 oferta

Giełda kredyt kapitał (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788389812940 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Machlup Fritz 
  • Wydawnictwo FIJORR 
  • Ilość stron 240 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Wycena i ewidencja środków pieniężnych i rozrachunków. (opr. miękka)
od 44 65

1 oferta

Wycena i ewidencja środków pieniężnych i rozrachunków. (opr. miękka)

  • ISBN 9788361872924 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Izabela Emerling 
  • Wydawnictwo Marina 
  • Ilość stron 242 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, project finance w inwestycjach infrastrukturalnych (opr. miękka)
od 50 22

1 oferta

project finance w inwestycjach infrastrukturalnych (opr. miękka)

  • ISBN 9788375560602 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Anna Wojewnik-Filipkowska 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 344 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, tajniki bankowości. podręcznik akademicki (opr. miękka)
od 37 34

1 oferta

tajniki bankowości. podręcznik akademicki (opr. miękka)

  • ISBN 9788389812254 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Rothbard Murray N. 
  • Wydawnictwo Fijorr 
  • Ilość stron 324 
  • Rok wydania 2006 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Jakościowe Metody Badań Marketingowych (opr. miękka)
od 65 55

2 oferty

Jakościowe Metody Badań Marketingowych (opr. miękka)

  • ISBN 9788301164249 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Dominika Maison 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 288 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych (opr. miękka)
od 56 73

1 oferta

proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych (opr. miękka)

  • ISBN 9788375565836 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Dejnaka Agnieszka 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 200 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Ostatnie lata Euro (opr. broszurowa)
od 28 22

1 oferta

Ostatnie lata Euro (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788360562499 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Bruno Bandulet 
  • Wydawnictwo Wektory 
  • Ilość stron 138 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Ekonomia po polsku (opr. miękka)
od 18 91

1 oferta

Ekonomia po polsku (opr. miękka)

  • ISBN 9788360089538 
  • Oprawa miękka 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 264 
  • Rok wydania 2007 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, fuzje i przejęcia (opr. miękka)
od 77 85

1 oferta

fuzje i przejęcia (opr. miękka)

  • ISBN 9788301174330 
  • Oprawa miękka 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 352 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.