Książka stanowi użyteczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można użyć to, co dzieje się w mózgu konsumenta. Autor ukazuje najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskają nową siłę.
Podtytuł: 100 szybkich, nietrudnych i tanich sposobów na przekonanie klienta ISBN: 9788301183608 Kod paskowy: 9788301183608 Autorzy: Dooley Roger Wydanie: 1 Rok wydania: 2018 Kod wydawcy: 20411 Miejscowość: Warszawa ilość stron: 320 Oprawa: Miękka ze skrzydełkami PKWiU: 58 Format: 15.0x23.5cm Głębokość (mm): 18 Waga: 0.48 Języki: polski Grupa towarowa: Książka
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.