Menu
Zamknij

Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich... (opr. miękka)

Książki o biznesie i ekonomii

Opis

Książka stanowi użyteczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można użyć to, co dzieje się w mózgu konsumenta.
Autor ukazuje najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskają nową siłę.

Podtytuł: 100 szybkich, nietrudnych i tanich sposobów na przekonanie klienta
ISBN: 9788301183608
Kod paskowy: 9788301183608
Autorzy: Dooley Roger
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20411
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 320
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
PKWiU: 58
Format: 15.0x23.5cm
Głębokość (mm): 18
Waga: 0.48
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Książki o biznesie i ekonomii, Handel zagraniczny. transformacja biznesu międzynarodowego (opr. miękka)
od 93 95

1 oferta

Handel zagraniczny. transformacja biznesu międzynarodowego (opr. miękka)

  • ISBN 9788301218263 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Zdzislaw W Puslecki 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 480 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Scrum. 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć. wspólna wiedza wielu ekspertów (opr. miękka)
od 65 48

1 oferta

Scrum. 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć. wspólna wiedza wielu ekspertów (opr. miękka)

  • ISBN 9788301215835 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Verheyen Gunther 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 258 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Zarządzanie produkcją. produkt, technologia, organizacja (opr. miękka)
od 84 46

1 oferta

Zarządzanie produkcją. produkt, technologia, organizacja (opr. miękka)

  • ISBN 9788301219000 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Edward Pająk 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 370 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, markethic. jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną
od 46 14

1 oferta

markethic. jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną

  • ISBN 9788301222369 
  • Autor Ryciak Mariusz 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 156 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, bogactwo brandingu. rozmowy z twórcami największych polskich marek
od 65 48

1 oferta

bogactwo brandingu. rozmowy z twórcami największych polskich marek

  • ISBN 9788301225773 
  • Autor Lis Adam 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 152 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Semiotyka w marketingu. Jak badać znaki, symbole i kody rynku?
od 74 97

1 oferta

Semiotyka w marketingu. Jak badać znaki, symbole i kody rynku?

  • ISBN 9788301233006 
  • Autor Polak Krzysztof, Żurawicka Marzena 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 300 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.