Menu
Zamknij

Mów i zwyciężaj (opr. miękka)

Książki o biznesie i ekonomii

Opis

W ciągu wielu lat swojej kariery Brian Tracy wygłosił ponad 4000 prezentacji i przemawiał osobiście do ponad 5 000 000 osób w 46 krajach. Jego umiejętności wygłoszenia porywającego przemówienia i efektywnego zakomunikowania własnych koncepcji pomogły mu odmienić zarys życia osobistego i kariery zawodowej. Dzięki nim stał się osobą, którą inni stawiają sobie za wzór, podejmując decyzję o przejęciu kontroli nad własnym życiem. W książce Mów i zwyciężaj Brian Tracy ukazuje, jak po mistrzowsku opanować sztukę produktywnego przemawiania – i jak użyć ją, by osiągnąć nawet pozornie najszczególniej nierealne cele!
Umiejętność prawidłowego przemawiania to:
• zdobycie szacunku w innych i nowych kontaktach
• zwrócenie na siebie pozytywnej uwagi wpływowych osób które mogą otworzyć ważne drzwi na drodze rozwoju życia osobistego i zawodowego
• pewne prezentowanie siebie co może przyspieszyć wspinaczkę po szczeblach kariery dzięki
• wywieranie wrażenia osoby bardziej uzdolnionej i inteligentnej w porównaniu z osobami, które tego nie potrafią.
W poradniku Mów i zwyciężaj odsłania sprawdzone tajniki zawodu, które warto wykorzystać, by prezentować z mocą i mówić przekonująco, czy to na spotkaniu nieformalnym, czy to w obliczu obfitej grupy ludzi. Dowiesz się i nauczysz jak:
• stać się pewnym siebie, pozytywnie nastawionym i rozluźnionym w obliczu dowolnej liczby słuchaczy,
• od pierwszej chwili przykuć uwagę publiczności,
• wykorzystać mowę ciała, pomoce i techniki głosowe, aby utrzymać zaangażowanie słuchających,
• przechodzić płynnie od jednego punktu do następnego,
• zręcznie użyć humor, anegdoty, opowieści, cytaty i pytania,
• radzić sobie ze sceptycyzmem publiczności,
• kończyć z mocą, autorytatywnie.

Treść książki wykracza poza podstawowe dane na temat wystąpień publicznych. Zdradza ona tajniki wywierania maksymalnie produktywnego wpływu własnymi słowami i prezentacjami, które pozwolą ci nie tylko produktywnie się komunikować, lecz także w profesjonalny sposób zmieniać zdanie innych osób na tematy o krytycznym znaczeniu dla twojego sukcesu.
Ta niezwykła książka – pękająca w szwach od sprawdzonych strategii, a nawet zawierająca specjalny, dodatkowy rozdział o wygłaszaniu przekonujących prezentacji handlowych – pomoże ci przyspieszyć karierę zawodową, zyskać szacunek innych i osiągnąć najważniejsze cele.

Wielu błędne zakłada, że ludzie dzielą się na dwa warianty: tych, którzy urodzili się pewni siebie, z umiejętnością zręcznego przemawiania do tłumu bez jednej kropli potu na czole, i na tych, którzy może i posiadają świetne pomysły, ale łatwo wpadają w popłoch i z trudnością wyrażają własne myśli, stojąc w obliczu publiczności. Lecz jest dobra wiadomość – sztukę przemawiania można systematycznie przyswajać, a jeśli kieruje tobą silne pragnienie, dyscyplina i determinacja, nie mówiąc już o nauczycielu w postaci jednego z najwspanialszych mówców, ty także możesz stać się utalentowanym prelegentem.

Jeśli chcesz być idealnym i inspirującym mówcą, twoim celem jest nauka pod kierunkiem najkorzystniejszych z najkorzystniejszych. Brian Tracy jest megagwiazdą sceny. Należy go słuchać z uwagą, gdy uczy krok po kroku, jak wyjść z niebytu i znaleźć się wśród najlepszych w dziedzinie zawodowego przemawiania. Nikt nie potrafi zrobić tego lepiej aniżeli Brian.
–Mark Victor Hansen, współautor książek Jednominutowy milioner, a także Złam kod milionerów
Jeszcze raz Brian Tracy stworzył przebój. W swej nowej książce Mów i wygrywaj ten mistrz sceny pozwala dogłębnie przyjrzeć się tematowi i udziela cennych wskazówek.
– Ken Blanchard, współautor Jednominutowego menedżera

Podtytuł: Jak perswazyjnie prezentować w każdej sytuacji
Tytuł oryginału: SPEAK TO WIN How to Present with Power in Any Situation
ISBN: 9788361732426
Kod paskowy: 9788361732426
Autorzy: Tracy Brian
Tłumaczenie: Strumińska Dorota
Rok wydania: 2010
Kod wydawcy: 30294
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 184
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
PKWiU: 58.11.1
Format: 15.8x23.3cm
Głębokość (mm): 15
Waga: 0.31
Język oryginału: angielski
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Książki o biznesie i ekonomii, Strategia lean kultura uczenia się kluczem do budowania przewagi konkurencyjnej
od 62 22

1 oferta

Strategia lean kultura uczenia się kluczem do budowania przewagi konkurencyjnej

  • ISBN 9788380876293 
  • Autor Michael Balle, Daniel Jones, Jacques Chaize 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 356 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, droga toyoty. 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata wyd. 2022
od 61 99

3 oferty

droga toyoty. 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata wyd. 2022

  • ISBN 9788382311228 
  • Autor Liker Jeffrey K. 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, everest lidera o wartościach silnym zespole i skutecznym przywództwie (opr. miękka)
od 33 92

2 oferty

everest lidera o wartościach silnym zespole i skutecznym przywództwie (opr. miękka)

  • ISBN 9788380872332 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Anna Sarnacka-Smith 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 264 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, humanokracja. jak uwolnić potencjał pracowników i budować innowacyjne i zwinne firmy
od 52 99

3 oferty

humanokracja. jak uwolnić potencjał pracowników i budować innowacyjne i zwinne firmy

  • ISBN 9788382311488 
  • Autor Michele Zanini,Hamel Gary 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie (opr. broszurowa)
od 30 52

3 oferty

Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788380871076 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Patrick Lencioni 
  • Wydawnictwo Sdmx 
  • Ilość stron 250 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów
od 60 95

1 oferta

Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów

  • ISBN 9788382314403 
  • Autor Phil Barden 
  • Wydawnictwo MT-Biznes 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Jak zbudowałem firmę. prawdziwe historie przedsiębiorców (opr. miękka)
od 46 03

2 oferty

Jak zbudowałem firmę. prawdziwe historie przedsiębiorców (opr. miękka)

  • ISBN 9788382310665 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Guy Raz 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 336 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.