Menu
Zamknij

Marketing relacji - teoria i praktyka (wyd. III)- bezpłatny odbiór zamówień w Krakowie (płatność gotówką lub kartą). (opr. miękka)

Książki o biznesie i ekonomii

Opis

Książka pozostała zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spomiędzy jej osiągalnych obszarów zastosowań poręcznych wypada wymienić m.in. Badania sprawności programów stymulujących lojalność oraz planowanie działań nakierowanych na maksymalizację zysków w całym cyklu związku z klientem. Przegląd mierników relacji stanowiący część książki może być punktem odniesienia dla aplikacji komputerowych CRM projektowanych dla potrzeb mocnych firm usługowych. Książka ta może stanowić też dobre uzupełnienie dla kursów akademickich, takich jak podstawy marketingu, marketing usług czy public relations.

Książka składa się z czterech rozdziałów. Rozdział I wprowadza czytelnika w podstawy marketingu relacji jako aktywnie rozwijającej się koncepcji prowadzenia biznesu. W odniesieniu do tej części o charakterze teoretycznym rozdział II pokazuje wybrane zagadnienia z zakresu użycia marketingu relacji w praktyce biznesowej. Rozważania autora ilustrują przypadki zagranicznych i krajowych przedsiębiorstw budujących relacje z klientami. Rozdział III ma charakter metodycznego studium marketingowych badań relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem. Na końcu tego rozdziału zaprezentowany został przykładowy kwestionariusz wywiadu przydatny w badaniach stanu i uwarunkowań relacji z klientem indywidualnym. Rozdział IV poświęcony został uwarunkowaniom użycia marketingu relacji w działalności polskich przedsiębiorstw.


(...) Książka bez dwóch zdań wzbogaci wiedzę na temat marketingu relacji i odnajdzie czytelników wśród kadry nauczającej, a także wśród postępowych praktyków. Sięgną po nią ponadto ambitni studenci.
Prof. Zw. Dr hab. Józefa Kramer


(...) Z przyjemnością polecam tę rewelacyjną książkę, stanowiącą genialną syntezę innowacyjnego marketingu i łączącą konkretne podstawy teoretyczne z praktyką.
Dr hab. Jacek Otto, prof. Ndzw. Politechniki Łódzkiej

ISBN: 9788381021722
Kod paskowy: 9788381021722
Autorzy: Mitręga Maciej
Wydanie: 3
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 31095
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 148
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.19
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 10
Waga: 0.245
Języki: polski
Wiek: 15-99 lat
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Książki o biznesie i ekonomii, Zarządzanie jakością w usługach publicznych w.4
od 58 90

1 oferta

Zarządzanie jakością w usługach publicznych w.4

  • ISBN 9788381028394 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Zasady oceny działalności gospodarczej... w,2
od 74 10

1 oferta

Zasady oceny działalności gospodarczej... w,2

  • ISBN 9788381028431 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Biznesplan. Jak go budować i analizować w.7
od 40 38

1 oferta

Biznesplan. Jak go budować i analizować w.7

  • ISBN 9788381028103 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Srebrna gospodarka. Ujęcie społeczno-ekonomiczne
od 53 14

1 oferta

Srebrna gospodarka. Ujęcie społeczno-ekonomiczne

  • ISBN 9788381023962 
  • Autor Ewa Frąckiewicz, Barbara Kryk (red.) 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 266 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Od bionauki do biobiznesu w.2
od 93 10

1 oferta

Od bionauki do biobiznesu w.2

  • ISBN 9788381028417 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.