Książka pozostała zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spomiędzy jej osiągalnych obszarów zastosowań poręcznych wypada wymienić m.in. Badania sprawności programów stymulujących lojalność oraz planowanie działań nakierowanych na maksymalizację zysków w całym cyklu związku z klientem. Przegląd mierników relacji stanowiący część książki może być punktem odniesienia dla aplikacji komputerowych CRM projektowanych dla potrzeb mocnych firm usługowych. Książka ta może stanowić też dobre uzupełnienie dla kursów akademickich, takich jak podstawy marketingu, marketing usług czy public relations.
Książka składa się z czterech rozdziałów. Rozdział I wprowadza czytelnika w podstawy marketingu relacji jako aktywnie rozwijającej się koncepcji prowadzenia biznesu. W odniesieniu do tej części o charakterze teoretycznym rozdział II pokazuje wybrane zagadnienia z zakresu użycia marketingu relacji w praktyce biznesowej. Rozważania autora ilustrują przypadki zagranicznych i krajowych przedsiębiorstw budujących relacje z klientami. Rozdział III ma charakter metodycznego studium marketingowych badań relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem. Na końcu tego rozdziału zaprezentowany został przykładowy kwestionariusz wywiadu przydatny w badaniach stanu i uwarunkowań relacji z klientem indywidualnym. Rozdział IV poświęcony został uwarunkowaniom użycia marketingu relacji w działalności polskich przedsiębiorstw.
(...) Książka bez dwóch zdań wzbogaci wiedzę na temat marketingu relacji i odnajdzie czytelników wśród kadry nauczającej, a także wśród postępowych praktyków. Sięgną po nią ponadto ambitni studenci. Prof. Zw. Dr hab. Józefa Kramer
(...) Z przyjemnością polecam tę rewelacyjną książkę, stanowiącą genialną syntezę innowacyjnego marketingu i łączącą konkretne podstawy teoretyczne z praktyką. Dr hab. Jacek Otto, prof. Ndzw. Politechniki Łódzkiej
ISBN: 9788381021722 Kod paskowy: 9788381021722 Autorzy: Mitręga Maciej Wydanie: 3 Rok wydania: 2018 Kod wydawcy: 31095 Miejscowość: Warszawa liczba stron: 148 Oprawa: Miękka PKWiU: 58.11.19 Format: 16.5x23.5cm Głębokość (mm): 10 Waga: 0.245 Języki: polski Wiek: 15-99 lat Grupa towarowa: Książka
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.