Drogi Przedsiębiorco. Stajesz u progu kolejnej z miliona decyzji, jakich wymaga od ciebie na co dzień prowadzenie własnej działalności gospodarczej. Skoro nosisz się z zamiarem sięgnięcia po ten poradnik, to albo walczysz już na konkurencyjnym rynku, albo właśnie zamierzasz się w wir tej walki rzucić, zakładając własną producenta.
Gratuluję! Jeśli stale jesteś w biegu i nie lubisz czytać – wspaniale trafiłeś. Ten poradnik powstał w wyniku mojej pracy jako doradca marketingowy dla małych przedsiębiorstw. Każdy dzień i każde spotkanie przynosi mi kolejne doświadczenie i niespodzianki – nie mogę się nadziwić, jak obszerny potencjał i wola przetrwania tkwi we właścicielach drobnych firm.
Wiem, iż nie masz ani czasu, ani ochoty na studiowanie kolejnych, teoretycznych porad i dużych słów. Ci trzeba mocnych i sprawdzonych metod, przykładów i narzędzi, które mogą pomóc ci wyszczególnić się i zacząć naprawdę zarabiać!
Dlatego nie zamierzam zamęczać cię długimi wywodami, a tym bardziej nudnawym wstępem. Poradnik ten to czysta praktyka i konkret. Jeśli zechcesz poświęcić kilka chwil i przejrzeć jego zawartość, a następnie wypróbować przynajmniej część z proponowanych w nim chwytów, to twoje szanse na przetrwanie i wygraną walkę z konkurencją na pewno wzrosną!
Zapraszam! Z entuzjazmem i prawdziwym przekonaniem polecam ten poradnik wszystkim ambitnym i ceniącym profesjonalizm, przyszłym i teraźniejszym przedsiębiorcom! Ci trzeba mądrego przewodnika na początku swej przygody z prywatnym biznesem? Masz dużo pomysłów na swoją firmę, które chcesz pokazać światu w profesjonalnym wydaniu ale nigdzie nie uczyłeś się marketingu? Ta książka to wiarygodne kompendium wiedzy dla Ciebie!
Kiedy rozpiera Cię zapał tworzenia i roznosi nieokiełznana energia entuzjastycznego przedsiębiorcy – przeczytaj „Mali mogą więcej" aby uporządkować myśli, poprawnie zorganizować wszystkie działania i w pełni zastosować swój potencjał!
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.