Menu
Zamknij

Logistyka społeczna Teoria i zastosowanie - Jeśli zamówisz do 14:00, wyślemy tego samego dnia. (opr. miękka)

Książki o biznesie i ekonomii

Opis

Logistyka społeczna, stosunkowo nowy obszar koncepcyjny, powoli znajduje swoje miejsce w rozważaniach teoretycznych i w wykorzystaniach ergonomicznych. Te ostatnie, pojawiające się w coraz obszerniejszym zakresie i z rosnącą energicznością, skierowały uwagę teoretyków na fenomen oddziaływania społecznego w podejmowanych decyzjach na zakres zarządzania logistycznego.
Książka, którą przekazujemy czytelnikom, stanowi próbę zdefiniowania, uporządkowania, usystematyzowania i syntezy zagadnień teoretycznych. Jaki jest przedmiot badań logistyki? Czy jest możliwa wiedza pewna o logistyce? W jaki sposób dochodzi się do prawdy w logistyce? Jakie są relacje między teorią a praktyką? Jaki jest podmiot poznania? Jakie są granice logistyki, zwłaszcza społecznej? Pytania te ciągle pozostają otwarte, lektura przybliża jednak do odpowiedzi na nie. Jednakowo ważny jest przedstawiony szeroko aspekt poręczny, nad wyraz zasadniczy z punktu widzenia samorządów terytorialnych na poziomie gminy.

Podtytuł: Teoria i wykorzystanie
ISBN: 9788380886056
Kod paskowy: 9788380886056
Autorzy: Szołtysek Jacek, Sadowski Adam, Kalisiak-Mędelska Magdalena
Rok wydania: 2016
Kod wydawcy: 23368
ilość stron: 148
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.19.0
Format: 17.0x24.0cm
Głębokość (mm): 8
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Książki o biznesie i ekonomii, Branding krótkie wprowadzenie 29 (opr. broszurowa)
od 26 51

2 oferty

Branding krótkie wprowadzenie 29 (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788381428200 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Robert Jones 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego 
  • Ilość stron 156 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, the best practice of marketing management in..
od 37 33

1 oferta

the best practice of marketing management in..

  • ISBN 9788382208429 
  • Autor Kamila Szymańska 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego 
  • Ilość stron 150 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, leksykon zintegrowanego planowania rozwoju
od 45 54

1 oferta

leksykon zintegrowanego planowania rozwoju

  • ISBN 9788382209969 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, controlling działań marketingowych
od 32 14

2 oferty

controlling działań marketingowych

  • ISBN 9788383312293 
  • Autor Grzegorczyk Wojciech 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego 
  • Ilość stron 134 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Analiza oszczędności sektorów instytucjonalnych na podstawie macierzy rachunkowości społecznej - Trębska Joanna - książka (opr. miękka)
od 29 51

2 oferty

Analiza oszczędności sektorów instytucjonalnych na podstawie macierzy rachunkowości społecznej - Trębska Joanna - książka (opr. miękka)

  • ISBN 9788382202212 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Joanna Trębska 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego 
  • Ilość stron 168 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, umysł, mózg i wolna wola
od 45 54

1 oferta

umysł, mózg i wolna wola

  • ISBN 9788382209136 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.