Menu
Zamknij

Logika w przedsiębiorstwie (opr. twarda)

Książki o biznesie i ekonomii

Opis

Logistyka to sfera działalności gospodarczej, której przedmiotem są typowo rzeczowe i informacyjne procesy przepływu towarów materialnych w przedsiębiorstwie i pomiędzy podmiotami gospodarującymi. Strumienie przepływu są tym elementem, który łączy ogół zjawisk i cyklów logistycznych. Zarządzanie tymi procesami w ich nierozłącznym rozumieniu to także domena logistyki. Logistyka jest jednocześnie dziedziną wiedzy, która bada zjawiska i procesy związane z transportem, magazynowaniem, kształtowaniem zapasów i innymi czynnościami i dostarcza praktyce gospodarczej trafnych metod i sposobów sterowania tymi procesami. Ostatnie lata przyniosły znaczne zainteresowanie nauki, a zwłaszcza praktyki gospodarczej problematyką logistyki. Globalizacja rynku towarów i usług oraz przełomowe zmiany w technice komunikowania się wymuszają zapewnienie wydajności fizycznych strumieni dostaw, które są warunkiem zachowania wymaganej ciągłości cyklów gospodarczych. Efektywność procesów logistycznych, wykorzystanie innowacyjnych instrumentów sterowania tymi procesami, ekonomizacja działalności i redukcja kosztów logistycznych to potrzebne warunki zachowania pozycji rynkowej, a także uzyskania przewagi konkurencyjnej każdej firmy. Piąte wydanie 'Logistyki w przedsiębiorstwie' prezentuje się po szesnastu latach od wydania pierwszego. Był to okres energicznych zmian w gospodarce, zwłaszcza światowej, wywierających widoczny wpływ także na procesy logistyczne. W roku 1995 pierwsze wydanie było jedną z pierwszych publikacji, jakie ukazały się na polskim rynku wydawniczym, traktujących o funkcjonowaniu procesów logistycznych w przedsiębiorstwie. W obecnym zarysie książka składa się z trzynastu rozdziałów, w których kolejno, w sposób logiczny, pozostały omówione podstawowe problemy z zakresu logistyki w przedsiębiorstwie. Dane przytaczane w książce dotyczą 2009 r. I zostały zaczerpnięte najczęściej z Rocznika Statystycznego 2010, który ukazał się na początku 2011 r. W polskiej gospodarce — będącej pod wpływem gospodarki globalnej — w ostatnich latach zachodziły dynamiczne zmiany, światowy kryzys gospodarczy i finansowy lat 2008-2009 miał swoje odbicie także w naszym kraju. Autorzy zwrócili uwagę na te zjawiska i zdarzenia, które miały związek z logistyką. Treść książki oraz koncepcja jej ujęcia wskazują, że nie jest to ani klasyczna monografia, anijedynie podręcznik akademicki. Książka ta ma pewne właściwości obu wymienionych wariantów publikacji. Może być używana jednocześnie przez studentów, zwłaszcza kierunków ekonomii, zarządzania i marketingu wyższych uczelni wszelkich typów, jak i przez praktyków gospodarczych.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Książki o biznesie i ekonomii, Giełda kredyt kapitał (opr. broszurowa)
od 35 44

1 oferta

Giełda kredyt kapitał (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788389812940 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Machlup Fritz 
  • Wydawnictwo FIJORR 
  • Ilość stron 240 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Wycena i ewidencja środków pieniężnych i rozrachunków. (opr. miękka)
od 44 65

1 oferta

Wycena i ewidencja środków pieniężnych i rozrachunków. (opr. miękka)

  • ISBN 9788361872924 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Izabela Emerling 
  • Wydawnictwo Marina 
  • Ilość stron 242 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, project finance w inwestycjach infrastrukturalnych (opr. miękka)
od 50 22

1 oferta

project finance w inwestycjach infrastrukturalnych (opr. miękka)

  • ISBN 9788375560602 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Anna Wojewnik-Filipkowska 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 344 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, tajniki bankowości. podręcznik akademicki (opr. miękka)
od 37 34

1 oferta

tajniki bankowości. podręcznik akademicki (opr. miękka)

  • ISBN 9788389812254 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Rothbard Murray N. 
  • Wydawnictwo Fijorr 
  • Ilość stron 324 
  • Rok wydania 2006 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Jakościowe Metody Badań Marketingowych (opr. miękka)
od 65 55

2 oferty

Jakościowe Metody Badań Marketingowych (opr. miękka)

  • ISBN 9788301164249 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Dominika Maison 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 288 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych (opr. miękka)
od 56 73

1 oferta

proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych (opr. miękka)

  • ISBN 9788375565836 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Dejnaka Agnieszka 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 200 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Ostatnie lata Euro (opr. broszurowa)
od 28 22

1 oferta

Ostatnie lata Euro (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788360562499 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Bruno Bandulet 
  • Wydawnictwo Wektory 
  • Ilość stron 138 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Od nędzy do pieniędzy (opr. miękka)
od 33 18

1 oferta

Od nędzy do pieniędzy (opr. miękka)

  • ISBN 9788389812520 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Fijor Jan M., Witkowicz Tad 
  • Wydawnictwo FIJORR PUBLISHING 
  • Ilość stron 322 
  • Rok wydania 2009 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Ekonomia po polsku (opr. miękka)
od 18 91

1 oferta

Ekonomia po polsku (opr. miękka)

  • ISBN 9788360089538 
  • Oprawa miękka 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 264 
  • Rok wydania 2007 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.