Menu
Zamknij

Legendarna Obsługa Klienta - Blanchard Ken, Cuff Kathy, Halsey Vicki (opr. miękka) od 22 72

Książki o biznesie i ekonomii

Opis

Zatroszcz się o swych konsumentów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie!
KEN BLANCHARD, jeden z najszczególniej wpływowych na świecie ekspertów w dziedzinie zarządzania, współzałożyciel i szef The Ken Blanchard Companies. Współautor 60 książek, które sprzedały się w łącznym nakładzie ponad 21 milionów egzemplarzy, w tym kultowego Jednominutowego Menedżera.
KATHY CUFF jest konsultantem w firmie The Ken Blanchard Companies i współautorką programu szkoleniowego o nazwie Legendarna Obsługa Klienta. Jest znaną trenerką, konsultantką i prelegentką, prowadzi szkolenia dla organizacji z całego świata.
VICKI HALSEY jest wiceprezesem ds. Szkoleń stosowanych w The Ken Blanchard Companies. Jest współautorką programu szkoleniowego Legendarna Obsługa Klienta i popularną na całym świecie trenerką, konsultantką, autorką materiałów szkoleniowych i prelegentką.
Każda marka chciałaby być znana z wyśmienitej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa, iż uzyskuje w najkorzystniejszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Firmy, które odnoszą sukcesy, rozumieją związek pomiędzy legendarną obsługą klienta a zyskami i rozwojem – wiedzą też, iż sposób, w jaki ich pracownicy traktują konsumentów, jest bezpośrednio związany ze sposobem, w jaki oni sami są traktowani poprzez przełożonych.
Kelsey Young to młoda, lecz już pozbawiona złudzeń pracownica działu sprzedaży, która łączy pracę z nauką. Świat otwiera się przed nią otworem w momencie, gdy jeden z profesorów nakłania ją do budowy kultury służenia opartej na pięciu komponentach kursu Legendarnej Obsługi Klienta. Jednakże Ferguson’s, sieć, w której pracuje Kelsey, z całą pewnością nie słynie z prawidłowej obsługi, studentka wierzy, że może to zmienić. Ekspresowo okazuje się, iż zmiana kultury organizacji nie jest łatwa, lecz Kelsey dowiaduje się także, że jej rola sprzedawczyni – pracownika na pierwszej linii kontaktu z klientem – jest ważniejsza niż mogłoby się wydawać.
Napisana w standardowym stylu Blancharda, książka Legendarna Obsługa Klienta. Troska jest najważniejsza stanowi szczególnie pouczającą, ale przy tym lekką lekturę dla pracowników na każdym szczeblu organizacji, bez względu na branżę, w jakiej ta marka działa. Zastosowanie zawartych tu idei i wskazówek w praktyce będzie miało ogromny wpływ na doświadczenie twoich konsumentów. Bez względu na to, czy jesteś dyrektorem naczelnym, czy pracownikiem na część etatu, każdy może coś zmienić, a obsługa klienta jest przecież zadaniem wszelkich.

Podtytuł: Troska jest najważniejsza
Tytuł oryginału: Legendary Service: The Key Is to Care
ISBN: 9788377469521
Kod paskowy: 9788377469521
Autorzy: Blanchard Ken, Cuff Kathy, Halsey Vicki
Wydanie: 1
Rok wydania: 2016
Kod wydawcy: 30294
liczba stron: 180
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
PKWiU: 58.11.1
Format: 14.1x21.8
Głębokość (mm): 9
Waga: 0.256
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Książki o biznesie i ekonomii, droga toyoty. 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata wyd. 2022
od 57 99

3 oferty

droga toyoty. 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata wyd. 2022

  • ISBN 9788382311228 
  • Autor Liker Jeffrey K. 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie (opr. broszurowa)
od 30 35

3 oferty

Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788380871076 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Patrick Lencioni 
  • Wydawnictwo Sdmx 
  • Ilość stron 250 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów
od 66 30

1 oferta

Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów

  • ISBN 9788382314403 
  • Autor Phil Barden 
  • Wydawnictwo MT-Biznes 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Jak zbudowałem firmę. prawdziwe historie przedsiębiorców (opr. miękka)
od 52 85

2 oferty

Jak zbudowałem firmę. prawdziwe historie przedsiębiorców (opr. miękka)

  • ISBN 9788382310665 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Guy Raz 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 336 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, metawersum. jak internet przyszłości zrewolucjonizuje świat i biznes
od 59 99

3 oferty

metawersum. jak internet przyszłości zrewolucjonizuje świat i biznes

  • ISBN 9788382311921 
  • Autor Matthew Ball 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, liczby się liczą. data storytelling, czyli jak opowiadać o danych
od 40 99

3 oferty

liczby się liczą. data storytelling, czyli jak opowiadać o danych

  • ISBN 9788380875647 
  • Autor Starr Karla,Heath Chip 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Jednominutowy negocjator. Sztuka zawierania korzystniejszych kontraktów - Don Hutson (opr. miękka)
od 29 90

1 oferta

Jednominutowy negocjator. Sztuka zawierania korzystniejszych kontraktów - Don Hutson (opr. miękka)

  • ISBN 9788380871618 
  • Oprawa miękka 
  • Autor George Lucas, Don Hutson 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 189 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.