Menu
Zamknij

korporacyjni herosi (opr. miękka) od 24 95

Książki o biznesie i ekonomii

Opis

Czy twoja producent jest władna odnieść sukces? Wiesz, iż to się dzieje w twoim przedsiębiorstwie – twoi ludzie, dzięki taniej, powszechnie dostępnej technice, luźno porozumiewają się z klientami i opracowują nowe, postępowe rozwiązania.

Tylko kim są ci pomysłowi twórcy rozwiązujący problemy? Jak można nimi pokierować? Jak ty możesz stać się jednym z nich? Nazywamy takich ludzi herosami: przedsiębiorczymi pracownikami z szerokimi uprawnieniami (Highly Empowered and Resourceful Operatives).

Ci trzeba herosów, ponieważ w erze Twittera, iPhone’a, Facebooka, YouTube’a i bezustannie rosnącej fali danych w sieci kupujący przychodzą do ciebie uzbrojeni w pokaźniejszą liczba informacji i posiadają pokaźniejszy do nich dostęp niż kiedykolwiek i pod tym względem często prześcigają niektórych pracowników.

W sercu przedsiębiorstwa wspomaganego poprzez herosów zostaje zawarta nowa umowa pomiędzy pracownikami, menedżerami spółki i działem IT: herosi tworzą nowe rozwiązania, by zaspokoić zapotrzebowania klientów, zarząd określa jasne zasady przy jednoczesnym nakłanianiu do eksperymentów, a informatycy wspierają i zabezpieczają nowe rozwiązania biznesowe.

Autorzy Korporacyjnych herosów czerpali z zasobów wiedzy Forrester Research i przedstawili w tej książce ogromną liczba narzędzi biznesowych, informacji i wskazówek niezbędnych do tego, żeby wyprzedzać konkurentów o kilka kroków.

proponują na przykład: statystyczną analizę 16% klientów, którzy w 80% oddziałują na odbiorców w sieci; katalog herosów: listę branż i instytucji, które dysponują największą i najmniejszą ilością herosów; nowy plan działania dla działu IT traktowanego jak kluczowy partner w nadaniu uprawnień technologicznych wszystkim pracownikom producenta; dziesiątki opisów przypadków i przykładów spółek z wielu branż, od handlu detalicznego po usługi biznesowe.

Dzięki arsenałowi cennych nowych technologii twoi pracownicy już przekształcają sposób, w jaki prowadzisz działalność. Możesz pokierować ludźmi albo ich powstrzymać – dobór należy do ciebie. Korporacyjni herosi pomogą ci podjąć właściwą decyzję.

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Książki o biznesie i ekonomii, Strategia lean kultura uczenia się kluczem do budowania przewagi konkurencyjnej
od 82 56

1 oferta

Strategia lean kultura uczenia się kluczem do budowania przewagi konkurencyjnej

  • ISBN 9788380876293 
  • Autor Michael Balle, Daniel Jones, Jacques Chaize 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 356 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, droga toyoty. 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata wyd. 2022
od 66 22

2 oferty

droga toyoty. 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata wyd. 2022

  • ISBN 9788382311228 
  • Autor Liker Jeffrey K. 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, everest lidera o wartościach silnym zespole i skutecznym przywództwie (opr. miękka)
od 30 99

2 oferty

everest lidera o wartościach silnym zespole i skutecznym przywództwie (opr. miękka)

  • ISBN 9788380872332 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Anna Sarnacka-Smith 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 264 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie (opr. broszurowa)
od 30 99

2 oferty

Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788380871076 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Patrick Lencioni 
  • Wydawnictwo Sdmx 
  • Ilość stron 250 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów
od 62 07

1 oferta

Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów

  • ISBN 9788382314403 
  • Autor Phil Barden 
  • Wydawnictwo MT-Biznes 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Jak zbudowałem firmę. prawdziwe historie przedsiębiorców (opr. miękka)
od 46 41

2 oferty

Jak zbudowałem firmę. prawdziwe historie przedsiębiorców (opr. miękka)

  • ISBN 9788382310665 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Guy Raz 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 336 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Efekt viralowy. jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają (opr. miękka)
od 36 77

3 oferty

Efekt viralowy. jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają (opr. miękka)

  • ISBN 9788382310542 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jonah Berger 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 232 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.