Menu
Zamknij

kontroling dla menedżerów (opr. miękka)

Książki o biznesie i ekonomii

Opis

  • Funkcje, typy i rodzaje kontrolingu
  • Od zarządzania produkcją do zarządzania operacyjnego
  • Koncepcje usytuowania kontrolera w strukturze organizacyjnej
  • pakiet narzędzi (instrumentarium) kontrolingu
  • Kontrola i kontroling wobec nowych wyzwań
  • Systemy informacyjne jako niezbędne narzędzie innowacyjnego zarządzania
  • Kontroling zorientowany na integrowanie wartości
  • Zarządzanie ryzykiem z użyciem systemu kontrolingu
Kontroling nie ma alternatywy

Kontroling w Polsce pojawił się stosunkowo niedawno, na początku lat dziewięćdziesiątych, z reguły w polskich oddziałach firm zagranicznych. W pierwszych dekadach swej krótkiej historii umieszczany był w zespole narzędzi służących rachunkowości zarządczej. Z czasem jego zadania uległy powiększeniu na sfery inne niż wyłącznie finanse producenta. Kontroling drugiej generacji potrafi określać stanowcze odchylenia otrzymywanych wyników od planu, oceniać szanse i zagrożenia. Jest także nastawiony na badanie otoczenia przedsiębiorstwa. Współtworzy warunki do prędkiego reagowania na zmiany w środku organizacji w celu zapewnienia pomyślnego rozwoju przedsiębiorstwa.

Kontroling jako narzędzie diagnostyczne służy do kierowania przedsiębiorstwem — do przewidywania opartego na analizie wskaźników, likwidowania najsłabszych ogniw, uwzględniania wymagań rynku i rosnącej konkurencji. Staje się niezastąpiony przy określaniu kondycji marki, nowych koncepcji na przyszłość, miejsc powstawania nieuzasadnionych kosztów, a także sposobów maksymalizacji zadowolenia klienta. Kontroling jest najważniejszym instrumentem zapewniania racjonalności zarządzania przedsiębiorstwem. Książka, którą trzymasz w ręku, przedstawia także świeże wcielenie kontrolingu — jako narzędzia zarządzania ryzykiem.

Stosuj kontroling — za każdym razem i wszędzie:
  • Uzależnij wynagrodzenia załogi od wyników firmy.
  • Spraw, by Twoi pracownicy działali maksymalnie produktywnie.
  • wydajnie reaguj na zmianę — wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
  • Popraw rentowność producenta.
  • Naucz się eliminować wąskie gardła i bariery rozwoju marki.
  • Stwórz obiektywny i wiarygodny model informacyjny.
  • Wprowadź dyscyplinę i odpowiedzialność biznesową we wszelkich ośrodkach decyzyjnych w firmie i ciesz się z oszczędności czasu, pracy i pieniędzy!

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Książki o biznesie i ekonomii, inteligencja finansowa. co przedsiębiorca musi wiedzieć o liczbach (opr. twarda)
od 62 91

2 oferty

inteligencja finansowa. co przedsiębiorca musi wiedzieć o liczbach (opr. twarda)

  • ISBN 9788328374218 
  • Oprawa twarda 
  • Autor John Case, Joe Knight, Karen Berman 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 352 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie
od 32 99

1 oferta

Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie

  • ISBN 9788328393363 
  • Autor Beata Michalska-Dominiak,Piotr Grocholiński 
  • Wydawnictwo One Press 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.