Menu
Zamknij

Komunikacja wizerunkowa e-public relations (opr. miękka)

Książki o biznesie i ekonomii

Opis

Książka zezwala na zdobycie teoretycznej wiedzy w zakresie wykorzystania postępowych narzędzi do szeroko pojętych działań E-działań, w tym E-Public Relation, E-reklamy, E-designu, teorii komunikacji wizerunkowej, E-marketingu, styli życia.

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Książki o biznesie i ekonomii, Manipulacja informacją. Public relations w organizacjach szczególnego ryzyka (opr. broszurowa)
od 81 13

1 oferta

Manipulacja informacją. Public relations w organizacjach szczególnego ryzyka (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788372772923 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Weronika Madryas-Kowalska 
  • Wydawnictwo Astrum 
  • Ilość stron 176 
  • Rok wydania 2009 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, komunikacja wizerunkowa w sytuacjach... (opr. broszurowa)
od 38 43

1 oferta

komunikacja wizerunkowa w sytuacjach... (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788372779335 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Tymon Smektała 
  • Wydawnictwo Astrum 
  • Ilość stron 150 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Komunikacja wizerunkowa w reklamie (opr. broszurowa)
od 55 50

2 oferty

Komunikacja wizerunkowa w reklamie (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788372778208 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Antoni Benedikt 
  • Wydawnictwo Astrum 
  • Ilość stron 170 
  • Rok wydania 2015 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, umiejętności w komunikowaniu się (opr. broszurowa)
od 63 75

1 oferta

umiejętności w komunikowaniu się (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788372775801 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Tony Warner 
  • Wydawnictwo Astrum 
  • Ilość stron 338 
  • Rok wydania 1995 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Komunikacja wizerunkowa. Nowoczesne narzędzia
od 55

1 oferta

Komunikacja wizerunkowa. Nowoczesne narzędzia

  • ISBN 9788372778185 
  • Autor Ewelina Witek 
  • Wydawnictwo ASTRUM 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, negocjacje (opr. broszurowa)
od 50 70

1 oferta

negocjacje (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788372779663 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Wiesław Gomulski 
  • Wydawnictwo Astrum 
  • Ilość stron 139 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw (opr. miękka)
od 43

1 oferta

Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw (opr. miękka)

  • ISBN 8372770379 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Smektała Tymon 
  • Ilość stron 148 
  • Rok wydania 2005 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Manipulacja informacją. Public relations w organizacjach szczególnego ryzyka - WERONIKA MADRYAS (opr. miękka)
od 87

1 oferta

Manipulacja informacją. Public relations w organizacjach szczególnego ryzyka - WERONIKA MADRYAS (opr. miękka)

  • ISBN 9788372779366 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Weronika Madryas 
  • Wydawnictwo ASTRUM 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, public relations w sytuacjach kryzysowych...
od 38 44

1 oferta

public relations w sytuacjach kryzysowych...

  • ISBN 9798372770379 
  • Autor Tymon Smektała 
  • Wydawnictwo ASTRUM 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.