Książka dotyczy procesu znaczącego w rozwoju gospodarczym i społecznym. Innowacje stały się desygnatem współczesnych czasów i obejmują wyjątkowo duży zakres: od wpływu na efekty gospodarowania do korzystnych zmian społecznych. Z punktu widzenia biznesu są znaczącą kompetencją, stanowiąc kluczowy zasób przedsiębiorstwa i instytucji.
Autorzy omówili istotę, zakres i współczesne znaczenie innowacji. W książce wyeksponowano znaczenie warunków dla innowacji, charakter realizacji i upowszechnienie, które wywołują zasadnicze zmiany społeczne. Są to elementy triady innowacyjnej i tylko ich spełnienie przynieść może oczekiwane korzyści.
Książka powstała z inicjatywy pracowników Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu przy współpracy pracowników innych uczelni wrocławskich zajmujących się innowacjami w biznesie.
Autorzy omówili istotę, zakres i współczesne znaczenie innowacji. W książce wyeksponowano znaczenie warunków dla innowacji, charakter realizacji i upowszechnienie, które wywołują zasadnicze zmiany społeczne. Są to elementy triady innowacyjnej i tylko ich spełnienie przynieść może oczekiwane korzyści.
Książka powstała z inicjatywy pracowników Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu przy współpracy pracowników innych uczelni wrocławskich zajmujących się innowacjami w biznesie.
Tytuł Innowacje w biznesie Autor Opracowanie Zbiorowe Wydawnictwo Difin EAN 9788380855854 ISBN 9788380855854 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Biznes ilość stron 344 Format 16x23x1.7 cm Rok wydania 2018 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.524 kg