Menu
Zamknij

Fundusze hedge. Istota, strategie, potencjał rynku. (opr. twarda)

Książki o biznesie i ekonomii

Opis

Jest to pierwsza w Polsce monografia poświęcona całościowo ujętej problematyce funduszy hedge. Jej głównym celem jest przystępne wyjaśnienie istoty, zasad funkcjonowania i strategii tych funduszy na rynkach Stanów Zjednoczonych i w Unii Europejskiej, a także czynników determinujących ich rozwój również na rynku polskim. Czytelnik z książki dowie się: jakie są najważniejsze atrybuty funduszy hedge, czym różnią się od funduszy klasycznych, jakie strategie i struktury inwestycyjne realizują, jakim regulacjom prawnym podlegają i jak wygląda struktura ich rynku na świecie, które z determinant rozwoju tego rynku na świecie są szansą, a które barierą dla rynku polskiego.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Książki o biznesie i ekonomii, Nowoczesne zarządzanie finansami przedsiębiorstwa (opr. miękka)
od 39 79

1 oferta

Nowoczesne zarządzanie finansami przedsiębiorstwa (opr. miękka)

  • ISBN 9788325505127 
  • Oprawa miękka 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, badania operacyjne z wykorzystaniem winqsb (opr. broszurowa)
od 45 57

1 oferta

badania operacyjne z wykorzystaniem winqsb (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788325560744 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Dariusz Siudak 
  • Wydawnictwo C.H. Beck 
  • Ilość stron 242 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, studia z realistycznej filozofii ekonomii (opr. miękka)
od 45 57

1 oferta

studia z realistycznej filozofii ekonomii (opr. miękka)

  • ISBN 9788325549435 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Hardt Łukasz 
  • Wydawnictwo C.H. BECK 
  • Ilość stron 178 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, rekrutacja i selekcja personelu (opr. broszurowa)
od 59

1 oferta

rekrutacja i selekcja personelu (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788381286947 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Marek Suchar 
  • Wydawnictwo C.H. Beck 
  • Ilość stron 132 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Zarządzanie marketingowe (opr. miękka)
od 45 57

2 oferty

Zarządzanie marketingowe (opr. miękka)

  • ISBN 9788325543914 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Grażyna Rosa 
  • Wydawnictwo C.H. Beck 
  • Ilość stron 322 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, finanse publiczne i prawo finansowe
od 112 73

1 oferta

finanse publiczne i prawo finansowe

  • ISBN 9788381980722 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo C.H. Beck 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Polityka pieniężna (opr. miękka)
od 36 27

2 oferty

Polityka pieniężna (opr. miękka)

  • ISBN 9788325529499 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Andrzej Sławiński 
  • Wydawnictwo C.H. Beck 
  • Ilość stron 262 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Bankowość (opr. miękka)
od 49 99

2 oferty

Bankowość (opr. miękka)

  • ISBN 9788325540937 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Małgorzata Zaleska 
  • Wydawnictwo C.H. Beck 
  • Ilość stron 316 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Statystyka opisowa
od 48 99

1 oferta

Statystyka opisowa

  • ISBN 9788325516079 
  • Autor Mieczysław Sobczyk 
  • Wydawnictwo C.H. Beck 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.