Książka jest podręcznikiem do studiowania zarządzania strategicznego oraz materiałem dla praktyków, którzy uczestniczą w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwa. Motywem przewodnim rozdziału pierwszego książki jest opis podstawowych podejść, metod i technik w zarządzaniu strategicznym, czyli wyjaśnienie co to jest zarządzanie strategiczne. Następnie opisano konwencjonalne metody i techniki zarządzania strategicznego, ze szczególnym uwzględnieniem metod wykreowanych w ramach tzw. Harwardzkiej szkoły planowania–pozycjonowania.
Część trzecia książki poświęcona jest alternatywnym spojrzeniom na zarządzanie strategiczne: na restrukturyzację przedsiębiorstw. Opisano w niej przeróżne spojrzenia na organizacyjne paradygmaty jako punkt wyjścia do rozważań o innych podstawowych podejściach do restrukturyzacji przedsiębiorstw albo wybranych zakresów ergonomicznych działania. Przedstawiono różnorodne „formuły restrukturyzacji" i reagowania na sytuacje kryzysowe.
ISBN: 9788380855649 Kod paskowy: 9788380855649 Autorzy: Nasierowski Wojciech Kod wydawcy: 20629 ilość stron: 170 Oprawa: Miękka Format: 15.9x23.2 Głębokość (mm): 8 Języki: polski Grupa towarowa: Książka
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.