Menu
Zamknij

everest lidera o wartościach silnym zespole i skutecznym przywództwie (opr. miękka) od 30 99

Książki o biznesie i ekonomii

Opis

Czy istnieją osoby produkowane do bycia liderem? Co zrobić,mieć zmotywowany zespół, który będzie chciał pracować na wspólny cel? Jak być sprawnym szefem dla młodego pokolenia? Jak rozmawiać z pracownikami, by chcieli być przy tobie jeszcze lepsi, i jak rozmawiać z szefem, by znaleźć porozumienie? Przywództwo to nie stanowisko, to siła charakteru.

Anna Sarnacka-Smith przekonuje, że już dziś masz potencjał do tego, żeby być liderem, przy którym zespół będzie chciał dawać z siebie swoje sto procent, z którym kupujący będą chcieli rozwijać swój biznes.

Kluczem jest odnalezienie swych wartości i wierność im, poznanie swojego potencjału, docenianie tego, jak niezwykle ludzie są różni, i czerpanie z tej rozmaitości przy budowaniu zespołu. Produktywność tego podejścia potwierdzają liderzy z Polski i z USA, których autorka zaprosiła do podzielenia się doświadczeniem z czytelnikami, i przykłady, które przywołuje z własnego doświadczenia menedżerskiego.

Anna Sarnacka-Smith dzieli się z nami lekcjami, które wyniosła z własnych szefowskich błędów, oraz praktykami, narzędziami, rozwiązaniami, które pomagają w drodze na upragniony szczyt, taki, z którego widać jeszcze więcej możliwości.

W tej liderskiej podróży każdy ma bowiem swój „Everest”, górę, która budzi szacunek i podziw, która jest wyżej aniżeli ta, na której właśnie jesteśmy, której zdobycie nie jest proste, lecz jest osiągalne, jeśli się do tej wyprawy należycie przygotujemy.

*** Anna Sarnacka-Smith – trener biznesu, konsultant HR z wieloletnim doświadczeniem menedżerskim; wspiera szefów w doborze pracowników i takim ułożeniu pracy, by każdy miał możliwość użycia swoich solidnych stron, oraz w kształtowaniu postawy liderskiej.

Wprowadziła do Polski badanie kompetencji D3. Lubi wyzwania i wierzy, iż to, co najkorzystniejsze, jest poza strefą komfortu, stąd pracuje dla rynku europejskiego, mieszkając na co dzień w USA. *** Posiadanie władzy jest nad wyraz kuszące, lecz bycie liderem to coś więcej niżeli władza.

O tym, jak być odpowiedzialnym liderem, traktuje książka Anny Sarnackiej-Smith. Jacek Walkiewicz, psycholog *** Szkoda, że nie przeczytałam tej książki kilka lat wcześniej, niewątpliwie uniknęłabym paru błędów.

Polecam ją wszystkim, którzy wierzą, iż kierowanie ludźmi może odbywać się w przyjaźni, równowadze i spokoju. Maria Seweryn, aktorka, reżyser *** Ta książka mnie zainspirowała. Kiedy ją czytasz, masz wrażenie, iż rozmawiasz z przyjacielem.

Nikt cię nie ocenia, nie mówi, ile masz jeszcze do zrobienia, nie wytyka błędów. Za to z dużą uwagą się tobie przygląda, przedstawia, jak jesteśmy różni, w jak różnorodny sposób realizujemy cele, i upewnia cię, iż nie ma w tym nic złego.

To nie jest poradnik o obszarach do rozwoju,praktyczna książka o tym, iż naprawdę masz w sobie potencjał, aby być liderem dla zespołu i dla klientów, jeśli naprawdę tego chcesz. Aneta Grzegorzewska, dyrektor ds.

komunikacji korporacyjnej Gedeon Richter *** Siła tej książki tkwi w relacji autorki do czytelnika. Anna Sarnacka-Smith zabiera nas w podróż, którą sama przebyła, i zdaje osobistą relację ze swej drogi rozwoju.

Zaprasza także do rozmowy gości – ludzi biznesu – którzy uświadamiają nam, iż sukces opiera się przede wszystkim na uniwersalnych wartościach i mądrym podejściu do rzeczywistości. Nie ma tu dróg na skróty. Są za to drogowskazy, które być może już widziałeś, lecz tutaj odszukasz je skatalogowane w jedną spójną mapę działania.

Pozostaje ci więc zaznaczyć na tej mapie twój osobisty cel i wyruszyć! dr Andrzej Malinowski, prezydent Pracodawców RP *** Wrodzone predyspozycje to mit. Podobnie jak nikt nie przychodzi na świat jako sportowy mistrz czy wybitny artysta, tak także nikt nie rodzi się liderem.

Kompetencje konieczne, żeby nim się stać, każdy z nas może kupić. W jaki sposób? Ucząc się od najlepszych w swoich dziedzinach. Anna Sarnacka-Smith zadała sobie trud, żeby takich ludzi znaleźć. Co więcej, namówiła ich, żeby podzielili się z nami swoją receptą na sukces.

na skutek czego powstała książka, która stanowi wyśmienite narzędzie dla każdego, kto chce lepiej zarządzać firmą lub organizacją, a wizją jej rozwoju zarażać innych. Rafał Skórski, dziennikarz Tytuł Everest lidera o wartościach silnym zespole i sprawnym przywództwie Autor Anna Sarnacka-Smith Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788380872332 ISBN 9788380872332 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie liczba stron 264 Format 14.1x21.8x1.7 cm Rok wydania 2017 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.42 kg

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Książki o biznesie i ekonomii, Strategia lean kultura uczenia się kluczem do budowania przewagi konkurencyjnej
od 82 56

1 oferta

Strategia lean kultura uczenia się kluczem do budowania przewagi konkurencyjnej

  • ISBN 9788380876293 
  • Autor Michael Balle, Daniel Jones, Jacques Chaize 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 356 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, droga toyoty. 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata wyd. 2022
od 66 22

2 oferty

droga toyoty. 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata wyd. 2022

  • ISBN 9788382311228 
  • Autor Liker Jeffrey K. 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie (opr. broszurowa)
od 30 99

2 oferty

Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788380871076 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Patrick Lencioni 
  • Wydawnictwo Sdmx 
  • Ilość stron 250 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów
od 62 07

1 oferta

Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów

  • ISBN 9788382314403 
  • Autor Phil Barden 
  • Wydawnictwo MT-Biznes 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Jak zbudowałem firmę. prawdziwe historie przedsiębiorców (opr. miękka)
od 46 41

2 oferty

Jak zbudowałem firmę. prawdziwe historie przedsiębiorców (opr. miękka)

  • ISBN 9788382310665 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Guy Raz 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 336 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Efekt viralowy. jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają (opr. miękka)
od 36 77

3 oferty

Efekt viralowy. jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają (opr. miękka)

  • ISBN 9788382310542 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jonah Berger 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 232 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Przezwyciężanie pięciu dysfunkcji pracy zespołowej (opr. broszurowa)
od 28 99

2 oferty

Przezwyciężanie pięciu dysfunkcji pracy zespołowej (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788380871069 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Patrick Lencioni 
  • Wydawnictwo MT BIZNES 
  • Ilość stron 148 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.