Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać,prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami.
W książce Czytelnik wynajdzie odpowiedzi na następujące pytania: • Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica między jego formą klasyczną a internetową? • Co to jest marketing internetowy? • Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy? • Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami? • Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej, a także w trakcie interakcji z potencjalnym klientem? • Jakich narzędzi internetowych używać, aby prowadzić sprawną kampanię marketingową w sieci?
ISBN: 9788381020695 Kod paskowy: 9788381020695 Autorzy: Cendrowska Barbara, Sokół Aneta, Żylińska Pola Wydanie: 2 Rok wydania: 2018 Kod wydawcy: 31095 Miejscowość: Warszawa liczba stron: 170 Oprawa: Miękka PKWiU: 58.11.12 Format: 16.5x23.5cm Głębokość (mm): 10 Waga: 0.28 Języki: polski Grupa towarowa: Książka
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.