Menu
Zamknij

controlling operacyjny w przedsiębiorstwie. centra odpowiedzialności w teorii i praktyce (opr. miękka) od 74 25

Książki o biznesie i ekonomii

Opis

Rozwój gospodarki rynkowej czy cykl globalizacji narzucają konieczność użycia takich metod zarządzania przedsiębiorstwami, które czynią je organizacjami dynamicznymi o wielkiej zdolności reagowania na zmiany otoczenia i odpowiadania na wyzwania rynkowe.

Przy ciągłej zmianie warunków otoczenia kontrola jakości podejmowanych decyzji powinna być prowadzona na bieżąco. Pomocny w tym obszarze może być controlling, który pomaga na bieżąco kontrolować trafność podejmowanych decyzji.

umożliwia sprawdzenie dobrześci procesów gospodarczych; dostarcza przeróżnym szczeblom wieloprzekrojowych informacji koniecznych w zarządzaniu przedsiębiorstwem z nastawieniem na przyszłość; ułatwia stworzenie właściwego układu kompetencji i odpowiedzialności na różnych szczeblach zarządzania; jasny układ kompetencji i odpowiedzialności upraszcza ocenę wydajności i skuteczności funkcjonowania centrów odpowiedzialności i kierujących nimi menedżerów.

jednostajne funkcjonowanie przedsiębiorstwem zagwarantuje realizacja przedsięwzięć przyjętych w strategii , a także osiągnięcie założonych w niej wyników finansowych. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Książki o biznesie i ekonomii, Giełda kredyt kapitał (opr. broszurowa)
od 35 44

1 oferta

Giełda kredyt kapitał (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788389812940 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Machlup Fritz 
  • Wydawnictwo FIJORR 
  • Ilość stron 240 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Od nędzy do pieniędzy (opr. miękka)
od 31 91

1 oferta

Od nędzy do pieniędzy (opr. miękka)

  • ISBN 9788389812520 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Fijor Jan M., Witkowicz Tad 
  • Wydawnictwo FIJORR PUBLISHING 
  • Ilość stron 322 
  • Rok wydania 2009 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Wycena i ewidencja środków pieniężnych i rozrachunków. (opr. miękka)
od 42 30

1 oferta

Wycena i ewidencja środków pieniężnych i rozrachunków. (opr. miękka)

  • ISBN 9788361872924 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Izabela Emerling 
  • Wydawnictwo Marina 
  • Ilość stron 242 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, nadzór skonsolidowany nad instytucjami kredytowymi (opr. miękka)
od 29 25

2 oferty

nadzór skonsolidowany nad instytucjami kredytowymi (opr. miękka)

  • ISBN 9788301140199 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Iwona Leśnik 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 223 
  • Rok wydania 2003 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, project finance w inwestycjach infrastrukturalnych (opr. miękka)
od 51 30

1 oferta

project finance w inwestycjach infrastrukturalnych (opr. miękka)

  • ISBN 9788375560602 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Anna Wojewnik-Filipkowska 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 344 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, polaryzacja ekonomiczna teoria i zastosowanie (opr. miękka)
od 29 25

2 oferty

polaryzacja ekonomiczna teoria i zastosowanie (opr. miękka)

  • ISBN 9788301155582 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Kot Stanisław 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 176 
  • Rok wydania 2008 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, tajniki bankowości. podręcznik akademicki (opr. miękka)
od 34 99

2 oferty

tajniki bankowości. podręcznik akademicki (opr. miękka)

  • ISBN 9788389812254 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Rothbard Murray N. 
  • Wydawnictwo Fijorr 
  • Ilość stron 324 
  • Rok wydania 2006 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Jakościowe Metody Badań Marketingowych (opr. miękka)
od 65 55

2 oferty

Jakościowe Metody Badań Marketingowych (opr. miękka)

  • ISBN 9788301164249 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Dominika Maison 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 288 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych (opr. miękka)
od 57 95

1 oferta

proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych (opr. miękka)

  • ISBN 9788375565836 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Dejnaka Agnieszka 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 200 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.