Menu
Zamknij

Budowanie związków z klientami na rynku business to business (opr. miękka) od 29 69

Książki o biznesie i ekonomii

Opis

Przedsiębiorstwa nie ustają w poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej. Źródeł jej poszukują we wnętrzu organizacji, jak dodatkowo w otoczeniu. Aktualnie firma zdobywa na rynku pozycję lidera posiadając przewagę w kilku obszarach funkcjonowania. Okazuje się bowiem,firmy odnoszące sukces na rynku wyróżnia wiązka unikalnych wartości. Coraz rzadziej bywa tak, że o dominującej pozycji decyduje tylko jeden czynnik, np. Oryginalny produkt/usługa albo dostęp do kanałów dystrybucji albo również globalny charakter funkcjonowania producenta itd. Co więcej, na każdym rynku sukces determinuje odmienny zbiór czynników. Jednak w przypadku każdej firmy, bez względu na specyfikę sektorową, elementem kluczowym dla pozycji rynkowej marki są obsługiwani konsumenci. Klient jest ostatecznym weryfikatorem skuteczności i sprawności funkcjonowania przedsiębiorstwa. To opinie, postawy i zachowania klientów na rynku determinują pozycję przedsiębiorstwa. Na cykl decyzyjny klienta wpływa całościowa ocena funkcjonowania producenta na rynku m.in. W zakresie: oferty produktowej/usługowej, skuteczności obsługi, wydajności systemu komunikacji. Dla kształtowania pożądanej pozycji przedsiębiorstwa na rynku kluczowe jest więc poznanie determinant decyzji nabywczych konsumentów. Dlatego przedsiębiorstwa podejmują starania w celu zgromadzenia jak największej ilości informacji o klientach. Nad wyraz widoczne dla firmy są informacje dotyczące czynników wyboru oferty przez klienta. Informacje te gromadzone są poprzez markę w celu obsługiwania jak największej liczby zadowolonych konsumentów. Wyłącznie adekwatnie wysoki poziom satysfakcji ze współpracy prowadzi do podtrzymania kontaktów, ponawiania zakupów i na skutek czego lojalności odbiorcy wobec dostawcy. Stąd budowanie długofalowych i trwałych relacji z klientami jest szczególnym obszarem zainteresowania producenta.

Spis treści:

Wstęp

1. MARKETING RELACJI - PODSTAWY TEORETYCZNE
1.1. Morfologia relacji w ujęciu paradygmatu marketingu relacji
(Magdalena Kowalska-Musiał)
1.2. Perspektywy rozwoju koncepcji zarządzania związkami z klientem i jej ograniczenia (Maja Szymura-Tyc)
1.3. Relacje przedsiębiorstw z nabywcami instytucjonalnymi w świetle teorii gier (Andrzej Borczuch)
1.4. Innowacyjne struktury organizacyjne zorientowane na klienta (Sławomir Filkiewicz)
1.5. Alianse w rynkowej strategii rozwoju przedsiębiorstwa (Renata Oczkowska)
1.6. Formy organizacyjno-prawne struktur sieciowych przedsiębiorstw (Artur Kool-Olczak)
1.7. Kulturowe uwarunkowania tworzenia więzi z klientami rynkach międzynarodowych (Arnold Pabian)

2. WARTOŚĆ RELACJI Z KLIENTEM I JEJ POMIAR
2.1. Wartości nabywcy i bariery jej kształtowania(Marcin Awdziej)
2.2. Marketingowy pomiar wartości relacji z klientem (Mateusz Wiścicki, Krzysztof Błoński, Ewa Putek-Szeląg)

3. INSTRUMENTY BUDOWANIA RELACJI Z KLIENTAMI
3.1. Komunikacja jako kluczowy instrument budowania relacji (Anna Tarabasz)
3.2. Użycie komunikacji elektronicznej w marketingu relacji
(Wiesław M. Maziarz)
3.3. Konceptualizacja oddziaływania programu lojalnościowego na relacje pomiędzy przedsiębiorstwami (Grzegorz Leszczyński, Piotr Kwiatek)
3.4. Partnerstwo jako czynnik wzrostu efektywności kanałów dystrybucji (Anna Czubała)

4. BUDOWANIE RELACJI NA RYNKU B2B - CASE STUDIES
4.1. Wdrożenia systemów CRM w sektorze niedużych i średnich przedsiębiorstw w Polsce - w poszukiwaniu cech wspólnych (Wiesław Bełz)
4.2. Czynniki formujące relacje: klient instytucjonalny - przedsiębiorstwo handlu hurtowego Cash and Carry (Dominika Woźny)
4.3. Uwarunkowania lojalności sponsorów instytucjonalnych wobec organizacji artystycznych na przykładzie New York Lincoln Center (Łukasz Wróblewski)
4.4. Budowanie sieci relacji na rynku tworzyw budowlanych w Polsce (Jarosław Seweryn)
4.5. Partnerstwo w sprzedaży jako instrument podnoszenia konkurencyjności firm w branży drzewnej (Sławomir Majchrowski)
4.6. Współpraca gmin szansą na ich rozwój (Agnieszka Smalec)

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Książki o biznesie i ekonomii, Elementy Finansów I Bankowości (opr. miękka)
od 30 56

3 oferty

Elementy Finansów I Bankowości (opr. miękka)

  • ISBN 9788375560237 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Flejterski, Stanisław / Świecka (Red.), Beata 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 452 
  • Rok wydania 2008 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Ekonomiczne i polityczne wyzwania we współczesnym ładzie globalnym (opr. miękka)
od 47 08

2 oferty

Ekonomiczne i polityczne wyzwania we współczesnym ładzie globalnym (opr. miękka)

  • ISBN 9788375562392 
  • Oprawa miękka 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 452 
  • Rok wydania 2009 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Dylematy szacowania premii z tytułu kontroli w wycenie przedsiębiorstw (opr. miękka)
od 34 80

4 oferty

Dylematy szacowania premii z tytułu kontroli w wycenie przedsiębiorstw (opr. miękka)

  • ISBN 9788375565423 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Byrka-Kita Katarzyna 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 296 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Sytuacja finansowa śląskich przedsiębiorstw w dobie kryzysu (opr. miękka)
od 26 66

3 oferty

Sytuacja finansowa śląskich przedsiębiorstw w dobie kryzysu (opr. miękka)

  • ISBN 9788375564839 
  • Oprawa miękka 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 232 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Kryzysy walutowe bankowe i zadłużeniowe w gospodarce światowej (opr. miękka)
od 36 45

2 oferty

Kryzysy walutowe bankowe i zadłużeniowe w gospodarce światowej (opr. miękka)

  • ISBN 9788375565706 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Gruszczyński Marcin 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 242 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Przyszłość integracji europejskiej konkurencyjność i rynki (opr. miękka)
od 36

4 oferty

Przyszłość integracji europejskiej konkurencyjność i rynki (opr. miękka)

  • ISBN 9788375565300 
  • Oprawa miękka 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 332 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Finansowanie sektora małych i średnich przedsiębiorstw ze źródeł pozabankowych (opr. miękka)
od 31 14

3 oferty

Finansowanie sektora małych i średnich przedsiębiorstw ze źródeł pozabankowych (opr. miękka)

  • ISBN 9788375565584 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Kołosowska Bożena 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 200 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Zarządzanie finansami wobec wyzwań XXI wieku. Tom 5 (opr. miękka)
od 36 84

3 oferty

Zarządzanie finansami wobec wyzwań XXI wieku. Tom 5 (opr. miękka)

  • ISBN 9788375562675 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jacek Jaworski 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 224 
  • Rok wydania 2010 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Społeczności wirtualne a wirtualny obieg pieniądza (opr. miękka)
od 32 57

3 oferty

Społeczności wirtualne a wirtualny obieg pieniądza (opr. miękka)

  • ISBN 9788375561951 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Artur Borcuch 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 214 
  • Rok wydania 2009 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.