Menu
Zamknij

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym - Eric Worre (opr. miękka)

Książki o biznesie i ekonomii

Opis

Otwórz się na świeże możliwości zawodowe

Twoja praca cię rozczarowuje? Jesteś przekonany, że masz talent, potencjał i możesz osiągnąć dużo więcej, a przy tym zarabiać pokaźnie sensowniejsze pieniądze? W takim razie zostań marketerem sieciowym! Nie akwizytorem wałęsającym się od drzwi do drzwi, tylko profesjonalistą wytwarzającym własną sieć sprzedaży i zarabiającym na tej sieci.

klienci coraz produktywniej uodparniają się na reklamę telewizyjną, przestają zauważać billboardy i z irytacją wyłączają wyskakujące reklamy internetowe. Współcześni specjaliści ds. Marketingu muszą się nieźle nagimnastykować, by wymyślić taki przekaz, który dotrze do ich grupy docelowej. A tymczasem w rzeczywistym świecie najlepiej sprawdza się to, co na portalach społecznościowych - bezpośredni kontakt z klientem.

Dlatego coraz więcej firm decyduje się na marketing sieciowy, ponieważ wspaniale wpasowuje się on w obecną sytuację rynkową. Marketing szeptany działa skuteczniej aniżeli jakakolwiek inna forma promocji. Jeszcze się zastanawiasz? Nie trać czasu, tylko zostań marketerem sieciowym, zarządzaj samodzielnie swym czasem i zarabiaj. Zysk czystszy już nie będzie!

Zostań mistrzowskim sprzedawcą sieciowym w siedmiu krokach

Ponad dwadzieścia lat temu na konwencie firmowym, Eric Worre przeżył moment objawienia, który na za każdym razem odmienił jego życie. Na tym zjeździe postanowił zostać profesjonalistą i zostać ekspertem z dziedziny marketingu sieciowego. Od tamtej pory koncentruje się na rozwijaniu niezbędnych do tego umiejętności. W toku prac nad własnym rozwojem, Eric zetknął się z setkami tysięcy ludzi z całego świata. Dzisiaj dzieli się swoją wiedzą w przewodniku, który roznieci w Tobie zamiłowanie do tej profesji i pomoże Ci zdecydować się na zostanie profesjonalistą i żyć zgodnie ze swoimi marzeniami.

Ten wyczerpujący przewodnik nauczy Cię:

  • znajdowania prospektów,
  • zapoznawania ich ze swym produktem albo ofertą,
  • prezentowania swego artykułu,
  • utrzymywania kontaktu z prospektami,
  • pomagania im w zostaniu klientami albo dystrybutorami,
  • wspierania ich na początku współpracy,
  • rozwijania swojego zespołu w ramach spotkań,
  • i wielu innych umiejętności.

Eric pragnie, byś zdecydował się zostać ekspertem z zakresu marketingu sieciowego - podjął decyzję, żeby naprawdę został profesjonalistą. Nie da się zaprzeczyć, że Nowy Marketing jest ulepszonym rozwiązaniem. A dzisiaj powiedzmy o tym całemu światu.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Książki o biznesie i ekonomii, Wstawaj i walcz - Daymond John, Daniel Paisner (opr. broszurowa)
od 27 75

2 oferty

Wstawaj i walcz - Daymond John, Daniel Paisner (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788328347908 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Daniel Paisner 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 248 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Dodatkowe źródło dochodu w 27 dni (opr. miękka)
od 49 90

1 oferta

Dodatkowe źródło dochodu w 27 dni (opr. miękka)

  • ISBN 9788328341708 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Chris Guillebeau 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 336 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Przedsiębiorczość. (opr. twarda)
od 27 84

2 oferty

Przedsiębiorczość. (opr. twarda)

  • ISBN 9788328370210 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Brian Tracy 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 208 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Nigdy się nie poddawaj! receptura sukcesu donald trump (opr. miękka)
od 32 19

1 oferta

Nigdy się nie poddawaj! receptura sukcesu donald trump (opr. miękka)

  • ISBN 9788328378421 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Donald J Trump 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 168 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie? (opr. miękka)
od 28 73

1 oferta

Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie? (opr. miękka)

  • ISBN 9788324674138 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Chris Brogan, Julien Smith 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 296 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Telewindykacja, czyli skuteczne odzyskiwanie należności przez telefon (opr. miękka)
od 25 13

1 oferta

Telewindykacja, czyli skuteczne odzyskiwanie należności przez telefon (opr. miękka)

  • ISBN 9788324639007 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Robert Rebizant 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 120 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Przygotowanie do wyceny. Startup okiem praktyka (opr. miękka)
od 45 08

1 oferta

Przygotowanie do wyceny. Startup okiem praktyka (opr. miękka)

  • ISBN 9788324687176 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Grzegorz Sperczyński 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 200 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (opr. miękka)
od 28 73

1 oferta

Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (opr. miękka)

  • ISBN 9788324688111 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Dan Siroker, Pete Koomen 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 192 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, To nie tylko gra wiedza tajemna o zarządzaniu (opr. miękka)
od 22 62

1 oferta

To nie tylko gra wiedza tajemna o zarządzaniu (opr. miękka)

  • ISBN 9788328308787 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Edward Kirejczyk 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 208 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.