Menu
Zamknij

Największe wpadki rekinów biznesu. Część 3. Porażki Public Relations (audiobook) Matt Haig

Audiobooki

Opis

W cyklu „Porażki marek" demonstrujemy najbardziej ładne pomyłki światowych gigantów rynkowych, jakich jak Johnson&Johnson, Procter&Gamble, Gerber, Firestone czy RJ Reynolds. W części 3 poznamy Porażki Public Relations " firm, które nie zawsze dobrze radzą sobie z kłopotami i wierzą,najkorzystniejszą metodą zapanowania nad kryzysem jest zaprzeczenie jego istnieniu.

"Kryzys? Jaki kryzys! " - mówią głównie."

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Audiobooki, Największe wpadki rekinów biznesu. Część 4. Zmęczenie marek (audiobook) Matt Haig
od 12 50

2 oferty

Największe wpadki rekinów biznesu. Część 4. Zmęczenie marek (audiobook) Matt Haig

  • ISBN 9788360339480 
  • Autor Matt Haig 
  • Wydawnictwo Bellona 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.