Menu
Zamknij

Jesteś marką Jak odnieść sukces i pozostać sobą - Joanna Malinowska-Parzydło od 28 37

Audiobooki

Opis

Twój najcenniejszy kapitał

Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się już efektywnie weryfikować.

Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we własnym tempie i okazujesz ludziom należną uwagę? Jakie wartości głosisz, a jakimi kierujesz się naprawdę? Jaki jest Twój wizerunek w oczach innych — jesteś postrzegany jako człowiek rzetelny i spójny czy jako wątpliwa, wystylizowana kopia Twojego idola? Budzisz zaufanie czy wywołujesz niepokój? Czego jesteś obietnicą?? Wreszcie: ilu jest w Twoim życiu ludzi gotowych wystawić Ci pozytywne rekomendacje? osiągalne, iż Twoja samoocena jako „jaguara” biznesu rozmija się z krążącą o Tobie opinią „wybrakowanego trabanta”.

Innymi słowy: czy wiesz, jaką jesteś marką?

Nie oburzaj się. Reputację każdy ma. Jakąś. I to „jakąś” czyni różnicę. Każdy z nas jest marką. Niestety wyłącznie nieliczni świadomie nią zarządzają. To ludzie sukcesu, znani ze swych pasji, dokonań, przyzwoitości i komunikacji opartej na szacunku. Każdego z nich kojarzymy z określonymi wartościami. Każdy z nich jest wiarygodnym autorytetem i realizuje własny pomysł na siebie. Każdy świeci nieszablonowym światłem wartościowego wnętrza, bez konieczności kreowania się na kogoś, kim nie jest.

Wiesz już, o co chodzi? Zatem do pracy, choć to wyzwanie tylko dla ambitnych! Wykorzystaj najkorzystniejszą wiedzę na temat strategicznego zarządzania firmą, marketingiem i ludźmi do świadomego realizowania własnej strategii życia i sukcesu. Zarządzaj swoją reputacją i swoją marką równie efektywnie jak Richard Branson i Martyna Wojciechowska.


Kiedy na początku mojej drogi zawodowej powiedziałam sama o sobie: „Jestem marką”– spotkało się to raczej z brakiem zrozumienia, z komentarzami, że „marką” może być towar, a nie człowiek. To było 20 lat temu. Dziś chyba wszyscy rozumieją, że każdy z nas JEST marką i iż trzeba o nią dbać. Od lat, konsekwentnie, każdego dnia pracuję na własną producenta poprzez… bycie sobą i oddawanie się pracy, która szczęśliwie okazała się być moją wielką pasją. Autorkę tej książki znam od samego początku mojej drogi zawodowej – była moją pierwszą w życiu szefową i kto wie, gdzie bym teraz była, gdyby nie Joanna, Jej mądre rady i to, że jako pierwsza we mnie uwierzyła, zainwestowała swój czas i energię. „Jesteś marką” to książka o tym, jak mądrze się rozwijać, jak korzystnie zarządzać sobą na różnorodnych płaszczyznach życia, nie tylko zawodowego, by osiągnąć sukces. Lecz nie taki materialny, tylko prawdziwy, kompleksowy. Taki, który daje prawdziwe spełnienie. Polecam.

Martyna Wojciechowska, podróżniczka, redaktor naczelna „National Geographic Polska”

Drogi Korpo-człowieku – bez względu na to na jakim szczeblu kariery się znajdujesz. Start-upie. Studencie pozbawiony być może nadziei na znakomitą karierę. Polityku albo Działaczu. Artysto. Pisarzu i Dziennikarzu. I Ty Zwykły Przechodniu, który przypadkiem sięgnąłeś po tę książkę. Wiedz, iż jesteś marką. Chcesz czy nie chcesz – jesteś marką. I Twoja przyszłość zależy od tego, czy zdasz sobie z tego sprawę i czy nauczysz się swoją marką zarządzać. Takie czasy. W internetowej wiosce jaką staje się świat społecznościowych portali, komunikatorów i serwerowych chmur, całe Twoje życie, wszystko co mówisz, robisz – albo czego nie robisz – formuje Twoją markę. Bo choćby gdy Cię tam nie ma, to widać, że Cię nie ma. A ponadto nikt Ci wtedy nie zaufa. Więc nigdy nie dość wiedzy i uwagi w tej sprawie. Bo Sieć to nie konfesjonał – nie wybacza i nie wymazuje niczego. Książka, którą trzymasz w ręku najpierw pogodnie uzmysłowi Ci tę bolesną prawdę, a potem jak spolegliwy coach poprowadzi prostą drogą do Twojej własnej, godnej Ciebie marki. Ta profesjonalna a równocześnie ciepło i jasno napisana książka przekona Cię także do optymistycznej wizji przyszłego świata – o co teraz coraz trudniej. Przekonasz się więc, do wizji świata prawidłowej producenta i ekonomii dzielenia się, w którym egoizm, szalbierstwo, arogancja i agresja przestaną się opłacać – a dobra firma i wynikające z niej zaufanie staną się najmocniej poszukiwanym dobrem. Bez wątpienia jest tak, iż im więcej ludzi przeczyta tę mądrą książkę, tym bardziej prawdopodobną ta błyskotliwa wizja stawać się będzie.

Wojciech Eichelberger, Dyrektor Instytutu Psychoimmunologii – IPSI, www.ipsi.pl

Ta książka to podarek. Dla każdego. Spraw go innym – albo sobie. Osiągniesz wszystko – jeśli wyłącznie chcesz. Zarządź swym życiem. Jak? Buduj zaufanie, reputację, firmę osobistą. To najcenniejszy kapitał ludzi sukcesu. Odważ się być tym kim chcesz. Konkretne, przychylne, rady i doświadczenia mądrej profesjonalistki. Mógłbym się podpisać pod każdym zdaniem!

Tadeusz Żórawski, CEO/Prezes Zarządu UM /Universal McCann

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Audiobooki, Filozofia Kaizen. Jak mały krok może zmienić Twoje życie (CD)
od 17 89

3 oferty

Filozofia Kaizen. Jak mały krok może zmienić Twoje życie (CD)

  • ISBN 9788324675531 
  • Autor Robert Maurer 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Rok wydania 2004 
Porównaj
Audiobooki, Nawyk samodyscypliny. Zaprogramuj wewnętrznego stróża (CD)
od 22 86

3 oferty

Nawyk samodyscypliny. Zaprogramuj wewnętrznego stróża (CD)

  • ISBN 9788324692736 
  • Autor Fiore Neil 
  • Wydawnictwo HELION 
  • Rok wydania 2007 
Porównaj
Audiobooki, Muzyka klasyczna dla bystrzaków. Darmowy odbiór w niemal 100 księgarniach!
od 28 37

1 oferta

Muzyka klasyczna dla bystrzaków. Darmowy odbiór w niemal 100 księgarniach!

  • ISBN 9788328327603 
  • Autor David Pogue, Scott Speck 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Tematyka sportowe 
Porównaj
Audiobooki, Nawyk wytrwałości. Jak go wykształcić metodą małych kroków - Anna Kuraszyńska
od 21 17

2 oferty

Nawyk wytrwałości. Jak go wykształcić metodą małych kroków - Anna Kuraszyńska

  • ISBN 9788324692132 
  • Autor Anna Kuraszyńska 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Audiobooki, Rozmyślnik Jacka Walkiewicza. Zainspiruj się do działania! Audiobook -.
od 29 67

1 oferta

Rozmyślnik Jacka Walkiewicza. Zainspiruj się do działania! Audiobook -.

  • ISBN 9788328348394 
  • Autor Jacek Walkiewicz 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Rok wydania 2018 
  • Tematyka kulinaria, hobby, poradniki 
Porównaj
Audiobooki, Filozofia Kaizen. Jak mały krok może zmienić Twoje życie. II wydanie - Robert Maurer
od 21 17

2 oferty

Filozofia Kaizen. Jak mały krok może zmienić Twoje życie. II wydanie - Robert Maurer

  • ISBN 9788328334472 
  • Autor Robert Maurer 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Audiobooki, Pełna MOC życia. Jeśli o czymś w życiu marzysz - sięgnij po to. Wydanie II zmienione
od 33 92

2 oferty

Pełna MOC życia. Jeśli o czymś w życiu marzysz - sięgnij po to. Wydanie II zmienione

  • ISBN 9788328336155 
  • Autor Jacek Walkiewicz 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Audiobooki, Myśl zdrowo. Jak umysł i ciało razem mogą zwalczać choroby - Alicja Grzesiak
od 25 42

2 oferty

Myśl zdrowo. Jak umysł i ciało razem mogą zwalczać choroby - Alicja Grzesiak

  • ISBN 9788324669240 
  • Autor Alicja Grzesiak 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Audiobooki, Jutro zaczyna się dziś, czyli jak zaprojektować swoją wymarzoną przyszłość
od 25 42

2 oferty

Jutro zaczyna się dziś, czyli jak zaprojektować swoją wymarzoną przyszłość

  • ISBN 9788328324343 
  • Autor Edyta Walęciak-Skórka 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.