Przejmij stery swego życia i zapomnij, co to stres! Kiedy piętnaście lat temu David Allen pisał swój bestseller — pierwsze wydanie książki Getting Things Done — nie przypuszczał, iż świat biznesu oszaleje na punkcie tej publikacji.
Książkę adresował w głównej mierze do menedżerów wyższego szczebla w korporacjach i momentalnie wpłynęła ona na filozofię działania wielu dyrektorów. Jednak Allen uznał, iż czas na zmiany. Dziś oddaje w Twoje ręce jej kompletnie nową wersję swej książki.
Co prawda techniki GTD są wciąż aktualne, jednak zmieniło się mnóstwo aspektów rzeczywistości, a co ważniejsze, znacznie zwiększył się krąg osób, do których David Allen pragnie dotrzeć ze swoim przesłaniem.
Dlatego radykalnie przeredagował cały tekst i skierował go także do "gospodyń domowych, studentów, księży, artystów, a choćby emerytów". I oczywiście do Ciebie! sprawdź, jak kilka prostych zasad GTD może poprawić jakość Twojego życia.
Dzięki nim nauczysz się wybierać, czym, kiedy i w jaki sposób się zajmiesz, delegować, nie zapominając, co i komu przekazałeś, usuwać stres i kreować swoją prywatną przestrzeń relaksu — efekty nie dadzą na siebie czekać!
Zaangażuj się w swoje życie i swoją pracę! David Allen — światowej rangi autorytet i czołowy specjalista w dziedzinie skuteczności. Prowadzi wykłady i warsztaty dla osób indywidualnych, organizacji i pokaźnych firm.
Jest prezesem marki David Allen Company. Od ponad 35 lat jest doradcą ds. Zarządzania i szkoli kadry zarządzające. Pisały o nim takie czasopisma, jak: "Fast Company", "Fortune", "Los Angeles Times", "The New York Times", "The Wall Street Journal" i niemało innych.
Książka Getting Things Done pozostała wydana w ponad 30 krajach.